نوشته های مرتبط: اینترنت، زیرساخت انقلاب چهارم صنعتی خواهد بود

جزئیات راه‌اندازی سامانه «ای - صنوف» برای ساماندهی کسب و کارهای اینترنت

۱۴۰۰/۰۴/۲۵ - ۱۲:۳۹/ ۵ دقیقه

معاون دفتر توسعه کاربردهای مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: این مرکز با همکاری مرکز اصناف و امور بازرگانان و دبیرخانه هیئت عالی نظارت، برای ساماندهی کسب ‌و کارهای اینترنتی سامانه‌ای با نام «ای - صنوف» را راه ‌اندازی کرده‌اند.

پلتفرم ترای‌آل، تلفیق هوش مصنوعی با صنعت مُد

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

پلتفرم ترای‌آل یکی از فناوری‌های حوزه هوش مصنوعی است که می‌تواند به کسب‌وکارهای حوزه مد و پوشاک کمک کند تا آن‌ها تجربه کاربری بهتری برای مشتریان خود رقم بزنند.

زیرساخت تکنولوژی کسب‌وکارهای هوش مصنوعی حمایت می‌شود

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۱:۱۶/ ۴ دقیقه

تامین نیازهای کشور در حوزه هوش مصنوعی یکی از دغدغه‌های اصلی فعالان این حوزه است. همین هدف هم دلیلی شد بر این‌که ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با انتشار فراخوانی حمایت خود را از طرح‌های فناورانه تولید پیکره در حوزه هوش مصنوعی اعلام کند.

آموزش مهارت محور اینترنت اشیا در بوت کمپ استان گلستان

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۵:۱۵/ ۳ دقیقه

باتوجه به جمعیت قابل ملاحظه جوانان تحصیل کرده و نیاز اکوسیستم اینترنت اشیا ایران به نیروهای متخصص، خلاق و دارای مهارت و با هدف تسهیل مشارکت افراد علاقه مند در اینگونه برنامه های آموزشی کاربردی و مهارت محور، پس از برگزاری موفق بوت کمپ ملی اینترنت اشیا در تهران تمهیداتی جهت برگزاری آن در استان‌های دیگر کشور در نظر گرفته شد.

پیش‌نیاز رشد در چهارمین انقلاب صنعتی

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۲:۴۴/ ۱۲ دقیقه

امروزه، افراد فقط با تخصص در یک رشته نمی‌توانند در دنیای کسب‌وکار موفق شوند و به مجموعه‌ای از مهارت‌های اصلی و فرعی نیاز دارند.

چت‌بات و چگونگی استفاده از آن در کسب‌وکار

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۰:۴۳/ ۹ دقیقه

کوونتا استارتاپی است که با کمک هوش مصنوعی، مکالمات انسانی را به حالت گفتاری و نوشتاری تقلید کرده و به طور خودکار با مشتریان آنلاین چت می‌کند.

هوش مصنوعی برنامه‌ریز سیستم لجستیک و حمل‌ونقل

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۶:۳۱/ ۱۴ دقیقه

استارتاپ آپ‌تایم یک پلتفرم بر مبنای هوش مصنوعی است که سیستم لجستیک و حمل‌ونقل شرکت‌ها را به‌صورت هوشمند برنامه‌ریزی و مدیریت می‌کند.

هوش مصنوعی، مهم‌ترین فاکتور در توسعه اکوسیستم اینترنت اشیا

۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۷:۴۶/ ۳ دقیقه

در روز پایانی این دوره، کاربرد عملی هوش مصنوعی در بخش‌های مختلف سیستم‌های مبتنی بر اینترنت اشیا بررسی شد.