نوشته های مرتبط: موافقان و مخالفان فیلترینگ فين‌تک‌ها

نخستین فصل‌نامه «پایش محیط فین‌تک» منتشر شد

۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۰۸:۴۶/ ۳ دقیقه

اولین گزارش فصلی در حوزه فین‌تک با هدف تجمیع و تحلیل اطلاعات و اتفاقات حوزه فین‌تک در ایران و جهان به همت شرکت جیرینگ انتشار یافت.

برترین‌های فین‌تک ایران در سال ۱۴۰۰ چه کسانی خواهند بود؟

۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۸:۰۹/ ۴ دقیقه

فراخوان سومین دوره از جشنواره نهال فین‌تک آغاز شده است و تا ۱۵ بهمن ادامه دارد. جشنواره «نهال فین‌تک» رویدادی است که در پایان هر سال با پرداختن به موضوع فین‌تک در ایران و معرفی مجموعه‌ای از محصول، راهکار و افراد موثر در این حوزه می‌کوشد بارقه نوری برای رشد نوآورانه این صنعت باشد.

سرمایه‌گذاری خطرپذیر چگونه عمل می‌کند؟

۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۵:۴۲/ ۳۵ دقیقه

مهم‌ترین منبع جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها سرمایه‌‌گذاری خطرپذیر یا جسورانه است.

اقتصاد چین زمین می‌خورد؟

۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۱/ ۱۱ دقیقه

شی جین‌پینگ کارزار خود را علیه سرمایه‌داری و بازار آزاد در چین آغاز کرده است. او برای تحکیم اقتدارگرایی‌اش در گام اول به نظارت و کنترل بیشتر بر بازار و غول‌های سرمایه و میلیاردرها پرداخت و در گام بعدی درصدد بسط بیشتر اصول ایدئولوژیک خود در سطح اجتماعی است. اما این اقدامات در عمل اقتصاد این کشور را دچار بحران کرده است، رکود به کسب‌وکارها رسیده و مردم برای بازدهی بیشتر پس‌اندازهای خود را در بخش املاک سرمایه‌گذاری می‌کنند.

خطوط دفتر کار مجازی دفتر شما برای چندمین بار قطع شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۰۹:۵۸/ ۶ دقیقه

خطوط سرشماره ۷ دفتر کار مجازی «دفتر شما» برای چندمین بار قطع شد. به گفته مدیرعامل «دفتر شما» براساس خواسته سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که سال گذشته هم مطرح کرده بود، باید اطلاعات هویتی مشتری پیش از فعال شدن خط در سامانه شاهکار ثبت شود؛ اما مخابرات با کندی و تعلل، دسترسی «دفتر شما» به شاهکار را فراهم می‌کند.

بحران اقتصادی پساکرونا بدون فناوری چگونه خواهد بود؟

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۱/ ۸ دقیقه

درحالی‌که جهان قبل از شیوع بیماری همه‌گیر کووید-۱۹ نیز شاهد پیشرفت و استفاده گسترده‌ای از فناوری‌های دیجیتال بود، بنا به گزارش پژوهشگاه فضای مجازی، بسیاری از کارشناسان، در مورد آینده بانکداری معتقدند اگر راهکارهای مناسب به ویژه دیجیتالی شدن تسریع نشود، بحران ناشی از بیماری همه‌گیر طولانی‌تر خواهد شد.

رویداد جذب سرمایه در حوزه فین‌تک برگزار شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۳:۰۳/ ۵ دقیقه

رویداد جذب سرمایه در حوزه فین‌تک، صبح امروز با حضور ۸ استارت‌آپ این حوزه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد. ۳۰۷ کاربر، شامل سرمایه‌گذاران و مخاطبان رویداد از طریق پلتفرم اسکای‌روم بصورت آنلاین در برنامه حاضر شدند و استارت‌آپ‌ها به منظور جذب سرمایه به ارائه پرداختند.

راهکارهای مدرن برای پرداخت در عصر تکنولوژی

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۴/ ۲۰ دقیقه

در این سال­ ها اغلب ما روزانه دست­کم یک بار برای خرید ازسیستم­ های پایانه فروش یا POS استفاده می­ کنیم. این دستگاه ­ها اما دیگر تنها ابزاری برای ثبت تراکنش­ های فروش نبوده و در چند سال اخیر در حال تبدیل شدن به پلتفرمی کاربردی هستند؛ پلتفرمی که اطلاعات مربوط به خرید و فروش، موجودی کالاها و انبار، حساب­ ها را ذخیره و تحلیل کند.