نوشته های مرتبط: با کمک بخش خصوصی می‌توانیم چالش بیکاری و معیشت را برطرف کنیم

رونمایی از محصولات تولید شده در کارخانه‌های نوآوری آزادی و های‌وی

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۶/ ۱۲ دقیقه

در حاشیه تشکیل دهمین نشست هیئت امنای پارک فناوری پردیس در کارخانه نوآوری های‌وی، از چند محصول تولید شده توسط تیم‌های مستقر در کارخانه‌های نوآوری آزادی و های‌وی، رونمایی شد.

ابلاغ وظایف و تکالیف ۹ کارگروه اقتصاد مقاومتی

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۳:۰۵/ ۱۴ دقیقه

معاون اول رییس جمهور وظایف و تکالیف ۹ کارگروه اقتصاد مقاومتی را با هدف اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب و محوریت توسعه و رونق تولید در سال جاری با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۸ تحت عنوان سال رونق تولید ابلاغ کرد.

دستگاه قضایی تمام ظرفیت خود را برای رونق کسب و تولید به کار خواهد گرفت

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۵/ ۷ دقیقه

رئیس‌ قوه قضاییه با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران، همه مسئولان و دستگاه‌ها را موظف به حمایت تمام عیار از کارآفرینان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی دانست.

افتتاح فاز اول مرکز نوآوری پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران

۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۶:۴۶/ ۵ دقیقه

فاز اول مرکز نوآوری پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران و مدیران صنایع پیشرو و فعال حوزه نوآوری و کارآفرینی افتتاح و از ۳۰ محصول دانش بنیان نیز رونمایی شد.

ایران دست خود را در زمینه توسعه علم و فناوری به سوی همه مراکز علمی جهان دراز می‌کند

۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۰۲/ ۱۱ دقیقه

معاون اول رئیس جمهور: اگر دانشمندان ایرانی غیرمقیم خواستار همکاری با دانشمندان و دانشجویان ایرانی در کشور هستند از آنها استقبال می کنیم و سعی بر رفع موانع آنها داریم.

مبارزه با تحریم‌های آمریکا با ارائه خدمات تخصصی رایگان به شرکت‌های تحریم شده است

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۹/ ۲ دقیقه

محمد حسین قمری مدیرعامل موسسه مجری برگزاری مسابقات تخصصی حل مساله فن آورد و آزمون استخدام بخش خصوصی کشور طی نامه ای به حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اعلام کرد این شرکت می تواند از خدمات تامین نیروی انسانی متخصص و کارآمد و همچنین حل مسایل تخصصی خود در مسابقه فن آورد مورد تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به مدت یک سال رایگان استفاده نماید.