نوشته های مرتبط: ۳۰ نکته برای شروع طوفانی یک استارت‌آپ

دور جدید سرمایه‌گذاری هلدینگ مکس روی خودرو۴۵

۱۴۰۱/۵/۱۲ - ۲۰:۴۷/ ۶ دقیقه

هلدینگ مکس و مریخ‌کپیتال از سرمایه‌گذاری چند ده میلیارد تومانی در خودرو45 خبر دادند.

دیجی‎‌نکست سرمایه‌گذاری می‌کند

۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۵/ ۴ دقیقه

راه ابریشم استارتاپ‌ها برای ورود به بازار بزرگترین گروه تجارت الکترونیک ایران

اولین رویداد جذب سرمایه در حوزه نوآوری‌های حقوقی و قضایی برگزار شد

۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۹:۲۳/ ۷ دقیقه

اولین رویداد جذب سرمایه حوزه نوآوری‌های حقوقی قضایی با هدف ارتباط با سرمایه‌گذاران و جذب سرمایه، سه‌شنبه ۳۰ فروردین ماه توسط پردیس نوآوری حقوقی و قضایی و گروه پیشگامان کارآفرینی کارن، در سالن سلام برگزار شد.

ایران سامانه ۷۰ درصد سهام خود را به یکتانت فروخت

۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۳/ ۶ دقیقه

یکتانت به عنوان بزرگ‌ترین شرکت تبلیغات دیجیتال، در نشست خبری ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ اعلام کرد در شرکت ایران سامانه سرمایه‌گذاری کرده است. ایران سامانه یک شرکت قدیمی در حوزه طراحی سایت و پشتیبانی فنی سایت‌های خبری و رسانه‌ای است که طراحی تاکنون بیش از ۷۰۰ سایت خبری ایرانی را در رزومه خود دارد.

سرمایه‌گذاری دیجی‌نکست بر استارتاپ دژینو

۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۵/ ۶ دقیقه

دژینو پلتفرم کشف و جلوگیری از تقلب در کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین با استفاده از هوش مصنوعی است. فعالیت اصلی این استارتاپ را می‌توان در حوزه Marketing Technlogy وCyber Security دسته‌بندی کرد. ماموریت اصلی این استارتاپ توسعه سرویس‌های جدید با استفاده از دانش و تکنولوژی روز به منظور جلوگیری از انجام تقلب در تبلیغات و امن کردن فضای آنلاین است.

سبقت استارت‌آپی همسایه‌های ایران

۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۱/ ۱۴ دقیقه

خاورمیانه در حال تبدیل شدن به منطقه‌ای برای جذب سرمایه‌گذاران استارت‌آپی است. بر اساس گزارش استاتیستا در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا ۱۶ یونیکورن وجود دارند و جذب سرمایه بسیار راحت‌تر از قبل است؛ اما اکوسیستم استارت‌آپی ایران که سال‌ها قبل از کشورهای همسایه شروع به رشد کرده به دلایل اقتصادی ناشی از تحریم و قطع دسترسی بازار جهانی از کشورهای منطقه عقب مانده است. کشورهای منطقه فضای مناسبی برای یونیکورن‏‏‏‌ها ایجاد کرده‌اند.

سرمایه‌گذاری خطرپذیر چگونه عمل می‌کند؟

۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۵:۴۲/ ۳۵ دقیقه

مهم‌ترین منبع جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها سرمایه‌‌گذاری خطرپذیر یا جسورانه است.

دومین دوره از رویداد جذب سرمایه حوزه بازی برگزار شد

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۴/ ۶ دقیقه

به علت استقبال سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌های فعال در حوزه بازی و سرگرمی، دومین دوره از رویداد دوشنبه های استارتاپی در این حوزه برگزار شد.