نوشته های مرتبط: چگونه یک بازاریاب اجتماعی حرفه‌ای باشیم؟

از مرزها عبور کنید و جهانی شوید

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

براي موفقيت و بقا در بازارهاي رقابتي، استراتژی‌های نوین طراحی کنید.

سوال پرسیدیم اما جوابی نشنیدیم!

۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک «ابزار» بازاریابی، فقط در صورت به‌کارگیری در «جایگاه درست» نتیجه می‌دهد.

بازاریابی با خاطرات جمعی

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۰/ ۱۰ دقیقه

روش‌های تبلیغاتی شرکت شکلات‌سازی کدبری با تکیه بر خاطره‌ نسل‌های مختلف کارآمد بوده است.

چالش‌های پیش روی کسب‌وکارهای جدید

۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

ارائه دادن یک محصول و به موفقیت رساندن آن، کار آسانی نیست و برای اینکه مورد استقبال مشتری قرار بگیرد، باید تمام مسائل مربوط به آن به‌درستی بررسی و برنامه‌ریزی شوند.

چارسوي جولان «استارت‌آپ‌ها» در اقتصاد مدرن

۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۷/ ۱۵ دقیقه

بررسی عوامل مختلف موفقيت استار‌ت‌آپ‌های ایران

کلید اصلی بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۰/ ۵ دقیقه

شبکه‌های اجتماعی از بزرگترین و بهترین محل‌ها برای نمایش برند محسوب می‌شود.

۲۰ اصطلاح دیجیتال مارکتینگ

۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۳:۱۱/ ۱۰ دقیقه

دانستن این موارد برای درک بهتر دنیای دیجیتال مارکتینگ و موفقیت در آن، ضروری است.

اینفوگرافیک، اثربخش‌ترین محتوای بصری

۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۱۳/ ۵ دقیقه

بازاریابان محتوا، استفاده از ابزارهای آنلاین طراحی را بر استخدام طراح ترجیح می‌دهند!