نوشته های مرتبط: چگونه یک بازاریاب اجتماعی حرفه‌ای باشیم؟

بایدها و نبایدهای کسب‌وکارها در شبکه‌های اجتماعی

۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۵:۰۰/ ۴ دقیقه

تنها حضور داشتن در شبکه‌های اجتماعی کفایت نمی‌کند و باید قاعده استفاده از آن را آموخت.

۱۷ راه‌حل برای مدیریت زمان

۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۵:۰۰/ ۳ دقیقه

با انجام چند تکنیک ساده، زمان زیادی برای پرداختن به کارهای مهم به دست می‌آورید.

تاثیر بازاریابی تیمی در پیشرفت استارت‌آپ‌

۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۱:۰۰/ ۱۶ دقیقه

یکی از تکنیک‌های بازاریابی و فروش در فضای رقابتی امروز که کمتر در شرکت‌ها و کسب‌وکارهای ایرانی مورد توجه عملی قرار می‌گیرد، کار تیمی است.

عاشق خواندن داستان‌های استارت‌آپی هستم

۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۰/ ۱۹ دقیقه

بل کوپر عمده شهرت خود را به مقالاتی که در زمینه‌ بهره‌وری و توسعه نوشته، مدیون است.

بازاریابی موفق‌تر با روش‌های کاربردی

۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

فراگرفتن هنر بازاریابی نیازمند تمرین، تکرار و تجربه است.

بوم کسب‌و‌کار نخستین گام برای توسعه استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۰/ ۲ دقیقه

ارژنگ: برای توسعه و رشد استارت‌آپ‌ها، نخستین گام داشتن بوم کسب‌وکار است.

تلاش کره برای تصاحب بازار پرداخت همراه

۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۰/ ۶ دقیقه

پای سامسونگ‌پی به انگلستان و فرانسه هم کشیده شد.

مسیر موفقیت استارت‌آپ‌ها در رویدادهای نمایشگاهی

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۰/ ۳ دقیقه

حضور درست در یک نمایشگاه می‌تواند بر آینده استارت‌آپ تاثیرات بزرگی بگذارد.