نوشته های مرتبط: ۱۰ میراث ارزشمند آیفون

افزایش درصد سلامت باتری آیفون

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۷:۴۴/ ۱۳ دقیقه

از زمانی که اپل قابلیت Battery Health و آی او است را به آیفون و آیپد اضافه کرده است، بسیاری از افراد همیشه در حال بررسی اعداد و ارقامی هستند که بر روی گوشی خود مشاهده کرده اند و به آرامی در حال کم شدن هستند. ما در این مطلب می خواهیم روش هایی برای افزایش درصد سلامت باتری آیفون در اختیارتان قرار دهیم، تا بتوانید با مراقبت بهتر از باتری آیفون خود، بتوانید به افزایش عمر آن کمک کنید.

محدودیت احتمالی و بزرگ اپل در انتظار استارت‌آپ‌های ایرانی و کاربران آیفون

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۷/ ۱۵ دقیقه

اپل به دنبال محدودسازی استفاده از «گواهی توسعه‌دهنده سازمانی» (Enterprise Developer Certificates) است. این گواهی به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا یک اپلیکیشن را جدا از فضای اپ استور، به شکل مستقیم در اختیار مخاطب مورد نظرشان در سازمان خود قرار دهند.

منفجر شدن یک آیفون۱۰ هنگام به‌روزرسانی به iOS ۱۲.۱

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۶/ ۴ دقیقه

فردی که در ایالت واشنگتن آمریکا زندگی می‌کند هفته گذشته توییت کرد که آیفون ۱۰ او پس از آپدیت شدن به iOS ۱۲.۱ منفجر شده است.

اپل بعضی از خطوط تولید آیفون XR را تعطیل کرده است

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۷:۰۰/ ۳ دقیقه

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا به بیرون درز کرده، بعضی از خط‌های تولید آیفون XR تعطیل شده‌اند؛ به این معنا که ظاهرا استقبال از آیفون‌های ارزان قیمت اپل آن‌طور که این کمپانی انتظار داشته خوب نبوده است.

گلکسی اف، اولین گوشی تاشوی سامسونگ

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۵/ ۴ دقیقه

سامسونگ گلکسی‌اف، با ظاهری جدید پا میدان خواهد گذاشت.

اپل گوشی های آیفون ایکس‌اس و آیفون ایکس‌اس مکس را معرفی کرد

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۲:۴۵/ ۱۰ دقیقه

اپل امشب نسل جدید موبایل هایش را معرفی کرد که به ترتیب آیفون XS و آیفون XS Max نام دارند و یکی از آنها، بزرگ ترین آیفون تاریخ اپل محسوب می شود.