نوشته های مرتبط: تاثیر تولید محتوای صوتی در بازاریابی

بوتکمپ بازاریابی دیجیتال آنلاین برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۳/ ۴ دقیقه

«بوتکمپ بازاریابی دیجیتال» با حضور ۱۶ مدرس فعال بازاریابی و تبلیغات در ایران، به صورت آنلاین از هفته اول مهرماه امسال برگزار می شود.

دانلود رایگان کتاب کاریز فروش

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۶:۰۲/ ۴ دقیقه

آنچه فروشندگان حرفه ای به شما نمی‌گویند! (‌رایگان به مدت محدود)

مدیران و کارشناسان روابط عمومی بدانند

۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۱:۲۹/ ۵ دقیقه

در این مطلب به سه مهارتی که نسل بعدی روابط‌عمومی حرفه‌ای باید آن را فرابگیرند اشاره شده است.

دلایل شکست استارت‌آپ ها در ایران

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۶/ ۲ دقیقه

در این روزهای ایران، بحث شکست خوردن استارت آپ ها بسیار مهم است. در ایران افرادی که به دنبال راه‌اندازی استارت آپ‌ هستند عموماً جوانان و تازه دانش‌آموخته ها هستند.

کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۳۳/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۹ آذر از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی طراحی اینفوگرافیک‌های ایستا و پویا در پاورپوینت

۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۰۵/ ۵ دقیقه

کارگاه آموزشی طراحی اینفوگرافیک‌های ایستا و پویا در پاورپوینت توسط نوآفرینان در تاریخ ۱۶ آذر از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.

بازاریابی چندسطحی؛ فعالیت قانونی یا چهره‌ای دیگر از شرکت‌های هرمی؟

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۷/ ۴ دقیقه

بازاریابی شبکه‌ای یا چندسطحی، از انواع فعالیت‌های جذب مشتری و بازاریابی است که از آغاز روند آن در ایران مدت زیادی نمی‌گذرد. در این مطلب به تحلیل این نوع بازاریابی و شفاف‌سازی اصول آن می‌پردازیم.

تاثیر تکنولوژی‌های پزشکی بر روی بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۹/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.