تلاش‌ برای تحقق کامل شبکه ملی اطلاعات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ۸

تلاش‌ برای تحقق کامل شبکه ملی اطلاعات

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۴:۰۰ | ۳ دقیقه

محمود واعظی در خصوص فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با مسئولین نظام و دغدغه ایشان در خصوص فضای مجازی، توضیحاتی را ارائه کرد.

نوپانا به نقل از آی‌سی‌تی‌پرس: محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار داشت: همواره رهنمودهای رهبر انقلاب براي ما راهگشا بوده است و مصمم هستیم تلاش‌ها را برای تکامل شبكه ملی اطلاعات افزایش داده، تا به آنچه ايشان به عنوان اهداف ملی ترسيم كرده‌اند، برسيم.

او افزود: همه همکاران که در زیرساخت‌ها تلاش می‌کنند، آنهایی که در توسعه محتوا مسئولیت دارند و همه نهادهای متعددی که سهمی در توسعه و سالم‌سازی شبکه ملی اطلاعات دارند، در چارچوب شورای عالی فضای مجازی، در این خصوص با همگرایی و هماهنگی و همدلی بیشتر، همکاری می‌کنند.

واعظی گفت: در اولین جلسه شبکه ملی اطلاعات، با توجه به دغدغه طرح شده، تمام برنامه‌های اجرایی به منظور سرعت‌بخشی به توسعه همه‌جانبه شبكه ملی و رفع دغدغه‌های ایشان و با بهره‌گیری ازتمام ظرفیت کشور ادامه خواهد یافت و ان‌شاءالله در فاز سوم شبکه ملی اطلاعات که تا پایان این دولت اجرا خواهد شد، مسیر حرکت را با تعامل بیشتر با تمامی صاحب‌نظران تنظیم و با تلاش بیشتر اجرا خواهیم کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: به‌ویژه در زمینه تولید محتوای سالم و تلاش برای ایجاد خدمات بومی و حمایت همه‌جانبه از تمامی نوآوران محصولات و خدمات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و محتوایی، فرمایش رهبر انقلاب با همراهی همه نهادها همراه می‌شود و همدلانه و هماهنگ در جهت تکامل شبکه ملی اطلاعات گام برمی‌داریم.

وی در پاسخ به این سؤال که نقطه کلیدی تحقق فرمایش رهبر انقلاب در فضای مجازی را چه می دانید، گفت: مسئولیت‌پذیری تمامی دستگاه‌ها و نهادها و نیز همه کاربران فضای مجازی، نقطه کانونی توسعه فضای مجازی سالم است و البته تلاش ما در ایجاد زیرساختی اعتمادپذیر و ایمن و مسئولیت‌پذیر، توسط همه دست‌اندرکاران در فضای مجازی است.

(همچنین در این زمینه بخوانید: خواسته‌های صنف «فاوا» از دولت دوازدهم)

برچسب‌ها: اینترنتایرانفضای مچازیشبکه ملی اطلاعاتوزیر ارتباطات و فناوری اطلاعاتمحمود واعظی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.