«Essential» محصول جدید خالق اندروید
گوشی هوشمند جدید ۶

«Essential» محصول جدید خالق اندروید

توسط علی رنجبران | ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۵:۱۹ | ۲ دقیقه

سازنده اندروید، در حال ساخت گوشی هوشمندی در آخرین سطح تکنولوژی است.

به نظر می‌رسد شایعات حقیقت داشتند و سازنده اندروید، اندی رابین با کمپانی سابق‌اش اسنشی‌ال پروداکت (Essential Products Inc) به دنیای ساخت گوشی‌های هوشمند برمی‌گردد.

بنا به گزارشی از بلومبرگ، کمپانی Essential قصد دارد مجموعه‌ای از چندین گوشی و وسایل خانگی هوشمند را تحت پوشش یک پلتفرم معرفی کند و اولین محصول آن‌ها، گوشی هوشمندی است که اوایل 2017 وارد بازار می‌شود.

این کمپانی در مجموعه‌ آینده‌اش تبلت، گوشی هوشمند و نرم‌افزارهای موبایلی را هم قرار داده است؛ اما بر طبق منابع بلومبرگ اولین وسیله معرفی شده، مرکز یک مجموعه کامل از محصولات متصل خواهد بود.

تیم 40 نفره این کمپانی در سطح وسیعی با اپل و گوگل به مخالف پرداخته است و از این رو می‌توان انتظار داشت که گوشی جدید هم از نظر کارایی و هم از نظر قیمت، مستقیما با آیفون و گوگل پیکسل رقابت کند.

 نمونه های اولیه گوشی Essential مدلی را نشان داده‌اند که صفحه نمایش بدون انحنایش از آیفون 7 پلاس هم بزرگتر است. اما هنوز مشخص نیست که این گوشی روی سیستم عاملی بر پایه اندروید فعالیت خواهد کرد یا نه.

برچسب‌ها: جهانتکنولوژیشرکتبازار
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره علی رنجبران

علی رنجبران

علی رنجبران دانش آموخته مهندسی معدن از دانشگاه تهران است. او از سال ۱۳۸۳ در نشریات دانشجویی و سپس به صورت حرفه‌ای در رسانه‌های مختلف به روزنامه‌نگاری علمی و ترویج دانش و فناوری مشغول بوده است. علی رنجبران سابقه دبیری تحریریه، دبیر سرویسی چندین نشریه معتبر را دارد.