تایم‌یولار، جادوی زمان‌بندی و برنامه‌ریزی
برنامه‌ریزی به شیوه نوین: ۸

تایم‌یولار، جادوی زمان‌بندی و برنامه‌ریزی

توسط هما نعمانی | ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۰:۰۰ | ۲ دقیقه

یک استارت‌آپ اتریشی دستگاهی برای برنامه‌ریزی و زمان‌بندی روزمره طراحی کرده است.

نوپانا: یک استارت‌آپ اتریشی به نام «تایم‌یولار» (Timeular) دستگاهی برای برنامه‌ریزی و زمان‌بندی روزمره طراحی کرده است. این دستگاه، شبیه یک تاس ۸ وجهی است و طرز کار آن به نحوی است که هر وجه آن برای کار خاصی برنامه‌ریزی شده و به صورت یک تایمر عمل می‌کند.

به گزارش نوپانا، این دستگاه که با بلوتوث فعال می‌شود، هریک از کارهای مهم روزانه شما را در یک وجه یا لبه از دستگاه تعریف کرده و زمان انجام کار یا زمان مورد نیاز را هم به شما نشان می‌دهد. مدیرعامل شرکت‌ سازنده تایم‌یولار، «مانوئل بروسچی» (Manuel Bruschi)، درباره اهداف این دستگاه‌ می‌گوید: اپلیکیشن‌های برنامه‌ریزی که وجود دارند بسیار خوب هستند، اما مردم دوست دارند به صورت دقیق‌تر در جریان گذر زمان خود باشند. هدف ما این است که به افراد کمک‌ کنیم به صورت کارآمدتری برای زندگی خود برنامه‌ریزی کنند و بدانند زمان خود را چگونه و صرف انجام چه کارهایی می‌کنند.

تایم‌یولار اخیراً توانسته است سرمایه‌گذاران جدید جذب کند و در نظر دارد روی افزایش بهره‌وری و کیفیت محصولات خود تمرکز کند. این شرکت در یک سال اخیر موفق به جذب سرمایه‌ یک میلیون دلاری برای توسعه و گسترش محصولات خود شده است. این شرکت قصد دارد محصولات جدید خود را در سه ماهه پایانی سال جاری به معرفی و فروش برساند.

منبع

(همچنین بخوانید: نوار کاست، بدون نیاز به خودکار)

برچسب‌ها: فناوریموفقیت برنامه‌ریزیTimeular
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره هما نعمانی

هما نعمانی