لیست‌ پخش آهنگ‌های مورد علاقه شما
قابلیت‌ جدید اپل‌واچ ۸

لیست‌ پخش آهنگ‌های مورد علاقه شما

توسط هما نعمانی | ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۴:۰۰ | ۲ دقیقه

در نسخه جدید iOS ساعت‌های هوشمند اپل، تحولی در نرم‌افزار پخش موسیقی صورت می‌گیرد.

نوپانا: اپل به زودی یک امکان جدید به اپلکیشین پخش موسیقی خود در سیستم‌عامل ساعت‌های هوشمندش اضافه می‌کند. در نسخه آینده ساعت‌های هوشمند (Apple Watch) قرار است آهنگ‌هایی که آنها را بیشتر از بقیه دوست دارید، در آیفون‌تان شناسایی شوند و در یک یا چند لیست پخش در ساعت هوشمند شما در دسترس قرار بگیرند.

به این ترتیب شما لیست پخش‌‌هایی از تمام آهنگ‌های مورد علاقه خود دارید. این لیست پخش‌ها می‌توانند در هنگام رانندگی و ورزش بسیار مفید باشند زیرا دیگر نیازی به رد کردن آهنگ‌ها برای پیدا کردن آهنگ مورد علاقه خود ندارید و همه آنها را به صورت یکجا در اختیار دارید.

این قابلیت جدید، یک تغییر بزرگ در اپلیکیشن‌ پخش موسیقی اپل‌واچ است و به توسعه قابلیت‌های ساعت هوشمند اپل نیز کمک بسیاری می‌کند. البته متاسفانه گوشی‌های آیفون با iOS ‌نسخه کمتر از ۱۱ قادر به پشتیبانی این ویژگی جدید برای این نسخه از سیستم‌عامل اپل‌واچ نیستند.

هم‌اکنون کمپانی اپل در حال به‌روزرسانی iOS4  برای ساعت‌های هوشمند است و به زودی ۲۷ میلیون کاربر اپل با امکانات جدیدی که قرار است به این نسخه جدید اضافه شود، شگفت‌زده می‌شوند. اپل برای ارائه این قابلیت‌های جدید اپل‌واچ در ژانویه ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی کرده بود اما پس از مدتی اعلام کرد مجدداً باید تغییراتی ایجاد کند و به همین دلیل ارائه این نسخه جدید تا پایان امسال به تعویق افتاده است.

منبع

(همچنین بخوانید: دستیار صوتی اپل ساخته شد)

برچسب‌ها: appleساعت هوشمندموسیقیAppleWatch
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره هما نعمانی

هما نعمانی