شرکت‌های دانش‌بنیان به روسیه می‌روند
با حمایت کریدور توسعه صادرات؛ ۷.۵

شرکت‌های دانش‌بنیان به روسیه می‌روند

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۸:۰۰ | ۲ دقیقه

کریدور صادرات محصولات دانش‌بنیان، از شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در مهم‌ترین نمایشگاه صنعتی بین‌المللی روسیه حمایت می‌کند.

نوپانا به نقل از مهر: کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در روسیه و بازدید آنها از مهم‌ترین نمایشگاه بین‌المللی روسیه حمایت می‌کند.

نمایشگاه INNOPROM مهم‌ترین نمایشگاه صنعتی بین‌المللی روسیه است و بر اساس اولویت‌های مهم دنیای صنعت و تکنولوژی، فرصت‌های جدیدی برای شرکت‌های بین‌المللی فراهم می‌کند.

این نمایشگاه در حوزه‌های تجهیزات و فناوری‌های پردازش مواد، تجهیزات نفت و گاز، صنایع خودرو، سیستم‌های رباتیک و خودکار، اتوماسیون صنعتی، فناوری توسعه شهری، فناوری مهندسی قدرت و مهندسی مکانیک بوده که از ١٩ تا ٢٢ تیرماه در شهر یکاترینبورگ روسیه برگزار می‌شود.

کریدور صادرات محصولات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در این نمایشگاه حمایت می‌کند. شرکت‌های دانش‌بنیان برای ثبت‌نام باید از وب‌سایت کریدور توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان اقدام کنند.

(همچنین بخوانید: وزارت خارجه، پلی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان)

برچسب‌ها: دانش‌بنیانصادراترویدادKnowledge BaseروسیهRussiaINNOPROM
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.