نوار کاست، بدون نیاز به خودکار
پخش موسیقی نوستالوژیک با ابزاری مدرن؛ ۸

نوار کاست، بدون نیاز به خودکار

توسط محمد پویا | ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۰۹:۰۰ | ۳ دقیقه

شرکت میکسیم با الگو‌برداری از نوار کاست‌های قدیمی، نسل جدید دستگاه‌های پخش خود را تولید می‌کند.

نوپانا: شاید در ذهن نسل جدید، تصویری از نوار کاست‌های قدیمی وجود نداشته باشد. نوارهایی که بعد از مدتی استفاده در ضبط صوت گیر می‌کردند و برای عقب یا جلو بردن موسیقی، از خودکار استفاده می‌شد! شرکت میکسیم (Mixxim) به تازگی دستگاه پخش مدرنی را به بازار عرضه کرده است که از نظر شکل ظاهری کاملاً شبیه نوارهای کاست قدیمی هستند.

به گزارش نوپانا، این دستگاه‌ پخش موسیقی که میکس‌تیپ (mixxtape) نام دارد، از طریق یک صفحه نمایش قابل لمس به کاربر اجازه می‌دهد از امکانات آن استفاده کند. این ابزار کاربردی و جالب همچنین دارای حافظه داخلی و کارت حافظه جانبی کوچک است و از طریق بلوتوث و کابل USB به کامپیوتر و تلفن همراه وصل می‌شود. همچنین این دستگاه قابلیت پخش انواع فرمت‌های صوتی را دارد. یعنی کاربر می‌تواند با اتصال هندزفری یا هدست، به موسیقی‌های ذخیره شده در دستگاه گوش دهد.

در کنار تمام ویژگی‌های مفید دستگاه پخش موسیقی میکس‌تیپ، امکان قرار گرفتن آن در دستگاه‌های ضبط صوت قدیمی و پخش موسیقی از طریق آنها، یکی از جالب‌ترین امکانات این ابزار کوچک به شمار می‌رود که عده‌ زیادی از علاقه‌مندان به آن دلیل اشتیاق خود را همین ویژگی دانسته‌اند.

مدیران شرکت میکسیم اعلام کرده‌اند که میکس‌تیپ تا اواخر سال جاری میلادی به دست مشتریان می‌رسد و این دستگاه همراه با چند هدیه به آنها تحویل داده می‌شود.

(همچنین بخوانید: اسپاتیفای سراغ هوش مصنوعی می‌رود)

برچسب‌ها: تکنولوژیفناورینوآوریجهانموسیقیMixximmixxtape
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا