مربی‌های ورزشیِ آنلاین، از راه می‌رسند
خدمات جالب استارت‌آپ ورزشی ایراکتیو؛ ۷

مربی‌های ورزشیِ آنلاین، از راه می‌رسند

توسط هما نعمانی | ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۹:۰۰ | ۲ دقیقه

ایراکتیو این امکان را فراهم می‌کند که افراد به جای رفتن به باشگاه‌های ورزشی، فقط با داشتن یک حساب کاربری در این برنامه، خانه خود را به باشگاه ورزشی تبدیل کنند.

نوپانا: تناسب اندام مقوله‌ای است که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و به بازار داغی برای مربیان ورزشی و تولیدکننده‌های لوازم و دستگاه‌های ورزشی تبدیل شده است. البته باید در نظر داشت مدتی است اپلیکیشن‌های موبایل هم وارد میدان عرضه خدمات سلامتی و ورزشی شده‌اند و جایگاه خود را در میان کاربران این برنامه‌ها پیدا کرده‌اند.

«ایراکتیو» (AirActive) استارت‌آپی است که اخیرا راه‌اندازی شده و قصد دارد خدمات جدیدی ارائه دهد. کاربران این برنامه می‌توانند مربیان شخصی داشته باشند و از آنها برای انجام حرکات ورزشی و رژیم غذایی خود به صورت آنلاین مشاوره بگیرند. به این ترتیب افراد به جای رفتن به باشگاه‌های ورزشی می‌توانند فقط با داشتن یک حساب کاربری در این برنامه، خانه خود را به باشگاه ورزشی تبدیل کنند.

(همچنین بخوانید: تک شاخ شدن استارت‌آپ دوچرخه‌های ثابت)

«امانوئل گوتالیر» (Emmanuel Goutallier) موسس این استارت‌آپ می‌گوید: هدف ما این است که بتوانیم برای تمام افراد امکان داشتن فعالیت ورزشی روزمره زیر نظر مربیان فعال را فراهم کنیم. این استارت‌آپ با استارت‌آپ‌های مشابه خود نظیر «مای‌جیم» (MyGym) قرار است به صورت مجموعه کار کنند. این امر از نظر اشتغال‌زایی برای بسیاری از فارغ‌التحصیلان نیز فواید بسیاری دارد. این استارت‌آپ استرالیایی نزدیک به ۲۰ هزار عضو دارد و اغلب کاربران آن از شهرهایی مانند سیدنی، بریزبن و ملبورن هستند.

منبع

(همچنین بخوانید: مسیر دوی هوشمند ساخته شد)

برچسب‌ها: سلامتفناوریAirActiveاستارت‌آپجهانstartup
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره هما نعمانی

هما نعمانی