ژاپن خودروی پرنده خود را آزمایش می‌کند
ورود ماشین پرنده به بازار تا سال ۲۰۲۵ ۷

ژاپن خودروی پرنده خود را آزمایش می‌کند

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۲۰:۰۰ | ۲ دقیقه

یک استارت‌آپ ژاپنی مشغول ساخت یک خودروی پرنده است. این شرکت قصد دارد با کمک این خودرو مشعل بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ را روشن کند.

نوپانا به نقل از مهر: مهندسان ژاپنی اخیراً خودروی پرنده‌ای را که اختراع این کشور بود به مرحله آزمایش رساندند. آنها امیدوارند مشعل المپیک بازی‌های تابستانی ۲۰۲۰ را در مراسم افتتاحیه با کمک این خودرو روشن کنند.

استارت‌آپ ژاپنی Cartivator که حدود ۳۰ مهندس از جمله کارمندان جوان تویوتا در آن مشغول کار هستند، ساخت خودروی پرنده Sky Drive را در ۲۰۱۴ میلادی آغاز کردند.

(همچنین بخوانید: بنیان‌گذار گوگل در پی ساخت بزرگ‌ترین کشتی هوایی)

به گفته تسوباسا ناکامورا مدیر این استارت‌آپ، Sky Drive هنوز در مراحل اولیه است، اما پیش‌بینی می‌شود نخستین پرواز همراه با سرنشین آن تا پایان ۲۰۱۸ انجام شود.

مدل آزمایشی کنونی می‌تواند از زمین بلند شود و چند ثانیه‌ای بالاتر از زمین شناور بماند. به گفته ناکامورا این طرح نیازمند ثبات بیشتری است تا بتواند ارتفاع خود را بیشتر و مشعل را روشن کند.

همچنین قرار است Sky Drive کوچک‌ترین خودروی الکتریکی نیز باشد تا بتوان در مناطق شهری از آن استفاده کرد. مهندسان این شرکت امیدوارند تا ۲۰۲۵ میلادی این طرح را تجاری‌سازی کنند.

(همچنین بخوانید: تاکسی دریای، فرصتی تازه برای گردشگری)

برچسب‌ها: استارت‌آپجهانstartupژاپنالمپیکSky Drive
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.