دستیار صوتی اپل ساخته شد
بعد از آمازون‌اکو و گوگل‌هوم؛ ۷

دستیار صوتی اپل ساخته شد

توسط محمد پویا | ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۶:۰۰ | ۳ دقیقه

شرکت اپل در زمینه تولید اسپیکرهای چندکاره و هوشمند خانگی، وارد بازار رقابت شد.

نوپانا: شرکت اپل به طور رسمی تولید سیستم صوتی سخنگوی خود برای استفاده در خانه که سی‌ری (Siri) نام دارد، اعلام کرد. پیش‌تر دو نمونه مشابه این محصول با نام‌های آمازون‌اکو و گوگل‌هوم وجود داشت و همین مسئله، این تصمیم اپل را تعجب برانگیز می‌کند.

اپل اعلام کرده است این اسپیکر هوشمند به لطف داشتن هفت پیام‌رسان و یک باس‌ووفر بزرگ (ابزاری که صدا را به سمت بالا پخش می‌کند)، از دو نمونه مشهور قبلی توانایی‌های بیشتری دارد. هوم‌پاد اپل قادر است صدای خود را به طور هوشمند با صدای محیط تنظیم کند.

به گزارش نوپانا، این اسپیکر هوشمند که در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده است، قابلیت‌های جالب دیگری نیز دارد. کاربران می‌توانند با صدا زدن، دستگاه را روشن کنند و بخواهند پیام‌های ارسالی آنها را بخواند یا از آن درخواست پخش موسیقی کنند تا به آرشیو موسیقی اپل، متصل شود و آهنگدلخواه آنها را پخش کند. علاوه بر اینها، سی‌ری می‌تواند برنامه‌های کاربر را به او یادآوری کند و به سوالاتی که از او می‌پرسند جواب دهد.

این دستیار خانگی هوشمند قادر است در مواقعی که کاربر خانه نیست، کنترل دستگاه‌های هوشمند دیگر را به دست گیرد. علاوه بر این، مانند نمونه‌های دیگر، قابلیت اعلام اخبار و وضعیت آب‌و‌هوا را دارد. باید منتظر ماند و دید این محصول جدید اپل قدرت رقابت با گوگل‌هوم و آمازون‌اکو که مشهورترین دستیاران خانگی موجود در بازار هستند را دارد یا خیر؟

(همچنین بخوانید: جای خالی دستیار صوتی فارسی)

برچسب‌ها: فناوریتکنولوژیاپلappleاستارت‌آپاینترنت اشیاamazon echogoogle homesmart assistantدستیار صوتی هوشمند
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا