دسترسی به فایل‌ها، همیشه و همه‌جا
امکانات جالب اپلیکیشن کانکتیو؛ ۸

دسترسی به فایل‌ها، همیشه و همه‌جا

توسط هما نعمانی | ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۱:۰۰ | ۲ دقیقه

یک زن استرالیایی برای دسترسی از راه دور به اطلاعات محل کار کارمندان، یک اپلیکیشن طراحی کرده است.

نوپانا: «کانکتیو» (Konnective) نام یک اپلیکیشن تلفن همراه است که به تازگی برای دسترسی کارمندان به سیستم‌های داخلی محل کار خود، طراحی شده است. از آنجایی که کارمندان، پرستاران و مدیران مشاغل دائماً باید به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند و از طرفی حضور در دفتر کار آنها شبانه‌روزی نیست، این اپلیکیشن می‌تواند مفید باشد.

به گزارش نوپانا این اپلیکیشن توسط یک زن کارآفرین استرالیایی به نام «جولی بری» (Julie Bray) طراحی شده است. جولی بری پس از سال‌ها کار در ادارات و احساس نیاز برای طراحی و ایجاد چنین نرم‌‌افزاری، با کمترین هزینه و سرمایه کانکتیو را ارائه کرده است.

(همچنین بخوانید: استارت‌آپی برای شرایط بحرانی)

نحوه عملکرد این اپلیکیشن به این صورت است که پس از تأیید مدیر شرکت، به کارکنان اجازه می‌دهد به اطلاعات مورد نیاز از طریق تلفن همراه خود دسترسی پیدا کنند. پیش از این، شبکه بهداشت استرالیا با استفاده از یک نرم‌افزار مشابه، چنین امکانی را برای کارمندان خود فراهم کرده بود، اما کانکتیو یک برنامه کامل‌تر و فراگیرتر است.

جولی بری درباره این استارت‌آپ می‌گوید: این نرم‌افزار قادر است به کارمندان کمک کند در مواقع ضروری به اطلاعاتی که در دفتر کار جامانده است، دسترسی داشته باشند. همچنین این امکان وجود دارد تا از طریق این نرم‌افزار با همکاران و مدیران خود در ارتباط باشند یا حتی در صورت نیاز به اطلاعات آنها نیز دسترسی داشته باشند.

این اپلیکیشن هنوز از نظر امنیتی تأیید نشده است، اما می‌تواند در سرعت‌بخشیدن و صرفه‌جویی در زمان برای انجام امور اداری کارمندان بسیار مفید باشد.

منبع

(همچنین بخوانید: هوشمند کردن اتاق با یک حسگر تلفیقی)

برچسب‌ها: startupاستارت‌آپاسترالیاKonnectiveجهانOfficeremote access
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره هما نعمانی

هما نعمانی