گوشی‌های برگشتی سامسونگ
بازگشت 96 درصد از گلکسی اس 7 ها به کارخانه ۴

گوشی‌های برگشتی سامسونگ

توسط علی رنجبران | ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۶:۲۹ | ۲ دقیقه

سامسونگ این هفته اعلام کرد که 96 درصد از گوشی‌های گلکسی اس 7 خریداری شده به کارخانه برگشتند.

گلکسی اس 7ها پیرو هشداری که در اواخر تابستان درباره احتمال انفجار این گوشی‌ها صادر شد، به کارخانه برگشت داده‌شدند.

گوشی هوشمند گلکسی اس 7 که در ابتدا در ماه آگوست2016 به بازار معرفی شد توانست از سوی منتقدان نظرات مثبتی دریافت کند تا اینکه گزارش‌هایی مبنی بر آتش‌گرفتن و انفجار این گوشی منتشر شد. بعد از تحقیقات اولیه روی نمونه‌های گوشی، سامسونگ اعلام کرد که تمام افرادی که این گوشی را تهیه کرده‌اند به سرعت آن را برگردانند.

در اکتبر 2016 بسیاری از خطوط هوایی مسافران را از همراه داشتن این گوشی در هواپیما منع کردند. این ممنوعیت بعد از انفجار گوشی یکی از مسافران در هواپیما در ماه اکتبر اعمال شد و شامل تمام پروازهای ایالات متحده آمریکا و بسیاری از پروازهای کشورهای دیگر بود. اگر در ماه‌های اخیر با هواپیما سفر کرده‌اید به احتمال زیاد از مهمانداران شنیده‌اید که در صورت به همراه داشتن گلکسی اس 7 آن را وارد هواپیما نکنید.

هفته گذشته و در جریان نمایشگاه CES مدیریت بخش آمریکایی سامسونگ، «تیم بکستر»  اعلام کرد: «که تا این تاریخ 96 درصد از گوشی‌های تهیه شده بازگشت داده شدند و این کمپانی به زودی گزارشی در مورد چرایی این اتفاق منتشر خواهدکرد.»

تیم بکستر اضافه کرد: «که هرچند این اتفاق شوک و اشتباهی بزرگ برای کمپانی بوده، اما جلوی خلاقیت و نوآوری را نخواهد گرفت.»

برچسب‌ها: جهانتکنولوژیبازار
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره علی رنجبران

علی رنجبران

علی رنجبران دانش آموخته مهندسی معدن از دانشگاه تهران است. او از سال ۱۳۸۳ در نشریات دانشجویی و سپس به صورت حرفه‌ای در رسانه‌های مختلف به روزنامه‌نگاری علمی و ترویج دانش و فناوری مشغول بوده است. علی رنجبران سابقه دبیری تحریریه، دبیر سرویسی چندین نشریه معتبر را دارد.