آیپدهای جدید در راهند
تبلت‌های اپل در سال 2017 ۴

آیپدهای جدید در راهند

توسط علی رنجبران | ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۲:۵۲ | ۳ دقیقه

بنا به شنیده‌ها اپل در سال 2017 سه مدل آیپد جدید عرضه خواهد کرد.

به گزارش نوپانیوز، آیپدهای جدید اپل در سه نسخه 12.9 اینچی، 9.7 اینچی و مدلی دیگر که صفحه نمایش 10*10.5 اینچ دارد، روانه بازار خواهند شد.

بزرگترین آیپد، نسل جدید آیپد پرو خواهد بود و مدل 9.7 اینچی گزینه مقرون به صرفه نام گرفته است. مدل 10*10.5 اینچی جالب‌ترین محصول گروه خواهد بود. وسیله‌ای پر زرق و برق و لوکس، با طراحی شسته رفته و بی‌انحنا.

اما در هیچ کجای اخبار منتشر شده  نامی از آیپد مینی برده نشده است. کوچک‌ترین آیپد آخرین بار در سپتامبر 2015 به روز‌رسانی شد و بعد از آن شایعات زیادی در مورد سرنوشت آیپد مینی به گوش رسید؛ بعضی گفتند که قرار است در شمایل آیپد مینی پرو به بازار برگردد و بعضی سخن از انقراض آن راندند.

در حالی که همیشه به نظر می‌رسید آیپد مینی فرزند ناخواسته خانواده اپل است، اندازه کوچک و جمع‌و‌جورش آن را به گزینه‌ای مناسب برای افراد سبک بال تبدیل کرده بود.

تمام این‌ها، همچنان از دایره اخبار رسمی اپل بیرون‌اند و تاریخی دقیق برای انتشار هیچ محصول جدیدی تعیین نشده است، اما به نظر می‌رسد آیپد جدید سایز متوسط در نیمه دوم 2017 به بازار وارد شود.

برچسب‌ها: جهانتکنولوژی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره علی رنجبران

علی رنجبران

علی رنجبران دانش آموخته مهندسی معدن از دانشگاه تهران است. او از سال ۱۳۸۳ در نشریات دانشجویی و سپس به صورت حرفه‌ای در رسانه‌های مختلف به روزنامه‌نگاری علمی و ترویج دانش و فناوری مشغول بوده است. علی رنجبران سابقه دبیری تحریریه، دبیر سرویسی چندین نشریه معتبر را دارد.