فرصتی تازه برای استارت‌آپ‌های حوزه آی‌سی‌تی
سومین رویداد استارت‌آپ‌دمو برگزار می‌شود؛ ۷

فرصتی تازه برای استارت‌آپ‌های حوزه آی‌سی‌تی

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۰ | ۳ دقیقه

این رویداد از سوی مرکز فن‌بازار ملی ایران هم‌زمان با نمایشگاه فناوري نوآوري اینوتکس برگزار می‌شود.

به گزارش نوپانا به نقل از پارک فناوری پردیس سومین رویداد استارت‌آپ دمو، چهارم خرداد ماه 96 هم‌زمان با ششمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. در این رویداد سرمایه‌‏گذاران تخصصی این حوزه، کسب‌وکارهای نوپا و استارت‌آپ‌های حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات (ICT) به‌عنوان سرمايه‌پذيران حضور می‌یابند.

اکبر قنبرپور رئيس مركز فن‌بازار ملي ايران درباره نتایج استارت‌آپ‌دموهای گذشته گفت: در 2 رویداد پیشین، بیش از بیست استارت‌آپ به سرمایه‌گذاران عرضه شد و با برگزاری 35 جلسه بین صاحبان ایده و سرمایه‌گذاران، تاکنون 2 مورد سرمایه‌گذاری نهایی شده است.

قنبرپور در زمینه نقش حمایتی فن‌بازار ملی ایران در این رویداد، افزود: در اين رويداد، استارت‌آپ‌‏ها و شركت‌های حاضر، خود را برای سرمایه‏‌گذاران ارائه (Demo) خواهند کرد و ‌سرمايه‌گذاران پس از برگزاري جلسات خصوصي (B2B)، و بررسي میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب‌شده، حجم بازار، میزان فروش و مواردی از این دست، به ارزيابي آنها پرداخته و براي ‌سرمايه‌گذاري در آنها اعلام نظر می‌کنند، در اين صورت مذاكرات بعدي تا حصول نتيجه نهايي، توسط مركز فن‏‌بازار ادامه خواهد داشت.

قنبرپور با اشاره به اهمیت برگزاری این رویدادها، اضافه کرد: يكي از خلأهاي زیست‌بوم نوآوري و استارت‌آپي كشور، فقدان فرصت‌ها و بسترهاي جذب سرمايه است كه رويدادهاي استارت‌آپ‌دمو تلاش می‌کند اين زمينه را از یک‌سو براي شركت‌هاي نوپا و استارت‌آپ‌ها در جهت سرمايه‌پذيري و از سوی دیگر، براي ‌سرمايه‌گذاران در راستای بررسي شركت‌هاي آماده و داراي ظرفيت ‌سرمايه‌گذاري، فراهم کند.

شایان ذکر است مهلت استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا برای ثبت نام در اين رویداد تا 25 اردیبهشت ماه است و متقاضيان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام مي‌توانند به سايت مركز فن بازار ملي ايران مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های 76251224 و 76251231 تماس بگیرند.

(همچنین در این زمینه بخوانید: همايش کارآفرینی با طعم انتقال تجربه)

برچسب‌ها: سرمایه‌گذاریاستارت‌آپرویداد
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.