پنجاه نکته برای پیشرفت در کارآفرینی
قسمت هشتم ۸

پنجاه نکته برای پیشرفت در کارآفرینی

توسط محمد پویا | ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۲:۰۰ | ۴ دقیقه

انجام منظم بعضی از کارها، کارآفرینان را از همیشه موفق‌تر می‌کند.

نوپانا: کسی نمی‌تواند ادعا کند بهترین کارآفرین دنیا است و بدون هیچ ایراد و اشتباهی کارش را انجام می‌دهد. اما در اینکه برخی از کارآفرینان با اختلاف زیادی از دیگران بهتر هستند و موفقیت بیشتری کسب می‌کنند، شکی نیست. بیشتر از استعداد، یادگیری و استفاده از تجارب دیگران آنها را متمایز می‌کند. آنها در برنامه روزانه خود کارهایی انجام می‌دهند که شاید دیگران فکر کنند اهمیتی ندارد، اما در حقیقت راز موفقیت آنها، داشتن این عادات مثبت و سازنده است.

36- به دیگران فرصت می‌دهند

کارآفرینان بزرگ، فرصت کارآفرین شدن را برای دیگران نیز فراهم می‌کنند. آنها برای این کار، تا جایی که می‌توانند امکانات خود را در اختیار دیگران قرار می‌دهند. به همین خاطر همیشه در مواقعی که دچار مشکل می‌شوند، کسانی هستند که به آنها کمک کنند.

37- با مربیان کار می‌کنند

کارآفرینان موفق، با هر فردی که از آنها تجربه بیشتری داشته باشد صحبت می‌کنند و در این میان، مربیان نیز جزو این دسته از افراد محسوب می‌شوند. آنها به هر توصیه‌ای که کارا باشد گوش می‌دهند و به آن عمل می‌کنند.

38- به حس خود اعتماد می‌کنند

اطلاعات و منطق اهمیت بسیار زیادی دارد. اما کارآفرینان بزرگ می‌دانند که گاهی در دوراهی‌هایی قرار می‌گیرند که لازم است از روی غریزه و احساسات درونی خود تصمیم بگیرند و ریسک کنند. آنها پای انتخاب خود نیز می‌مانند.

39- صبور هستند

کارآفرینان موفق، اهمیت صبوری را می‌دانند و در طول روز برای یادگیری بیشتر در این زمینه وقت می‌گذارند. آنها به‌ خوبی می‌دانند که عجول بودن، شکست آنها را حتمی می‌کند.

40- پذیرای چالش‌ها هستند

برای کارآفرینان بزرگ، خطر و چالش، مواردی هستند که کاملاً طبیعی بوده و هر لحظه ممکن است خود را وسط یکی از آنها ببینند. آنها نه تنها در کار، بلکه در زندگی شخصی خود نیز این منش را دارند.

ادامه مطلب را در قسمت‌های بعدی بخوانید

پنجاه نکته برای پیشرفت در کارآفرینی: (قسمت اول)

پنجاه نکته برای پیشرفت در کارآفرینی: (قسمت دوم)

پنجاه نکته برای پیشرفت در کارآفرینی: (قسمت سوم)

پنجاه نکته برای پیشرفت در کارآفرینی: (قسمت چهارم)

پنجاه نکته برای پیشرفت در کارآفرینی: (قسمت پنجم)

پنجاه نکته برای پیشرفت در کارآفرینی: (قسمت ششم)

پنجاه نکته برای پیشرفت در کارآفرینی: (قسمت هفتم)

برچسب‌ها: کارآفرینموفقیت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا