نقش محوری کارآفرینان در اقتصاد مقاومتی
در نشست توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان مطرح شد؛ ۶

نقش محوری کارآفرینان در اقتصاد مقاومتی

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۰ | ۳ دقیقه

پیرعلی: لازم است در ارگان‌های دولتی استان چهارمحال و بختیاری، روحیه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد شود.

نوپانا به نقل از مهر: اسماعیل پیرعلی در نشست توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان، زمینه‌ساز ایجاد اشتغال در این استان است، اظهار داشت: توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در این استان، نقش مهمی در ایجاد اشتغال داشته است ما نیز باید تلاش کنیم زمینه افزایش و توسعه شرکت‌های دانش‌‌بنیان فراهم شود.

او همچنین اظهار داشت: لازم است در ارگان‌های دولتی این استان، روحیه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد شود.

رئیس پارک علم ‌و ‌فناوری چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد، چرا که در گرو کار علمی و پژوهشی است.

او با اشاره به اینکه توسعه کارآفرینی از دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان است، ادامه داد: با ترویج فرهنگ کارآفرینی در جامعه، زمینه ایجاد اشتغال نیز فراهم می‌شود.

تورج احمدپور، مدیرعامل شرکت آب‌ و ‌فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست عنوان کرد: در سال گذشته، اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در این استان، از مهمترین اقدامات این سازمان بوده است.

او افزود: باید از ظرفیت جوانان پژوهشگر و کارآفرین برای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بهره‌گیری از پژوهش‌های علمی و تحقیقاتی، از مهمترین برنامه‌های این سازمان است.

(درباره این موضوع، بیشتر بخوانید: مشکلات استان‌ها در تهران حل نمی‌شود)

برچسب‌ها: ایرانکارآفریناشتغالاقتصاد مقاومتی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.