همايش کارآفرینی با طعم انتقال تجربه
با حضور فعالان استارت‌آپی برگزار می‌شود؛ ۷.۵

همايش کارآفرینی با طعم انتقال تجربه

توسط قاسمی | ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۰ | ۵ دقیقه

سومین دوره از همایش‌های طعم کارآفرینی، اردیبهشت ماه امسال برگزار خواهد شد.

نوپانا: سومین همایش طعم کارآفرینی برگزار می‌شود. «طعم کارآفرینی»، مجموعه همایش‌هایی است که دانشکده مهندسی صنایع از دانشگاه علم‌ و صنعت ایران مسئولیت برگزاری آن را به عهده دارد و در هر بخش از این همایش‌ها به یک موضوع خاص پرداخته می‌شود.

هدف اصلی برگزاری این همایش‌ها، توسعه روحیه و فرهنگ کارآفرینی خصوصاً در حوزه تجارت الکترونیک است. دانشگاه علم و صنعت، نخستین همایش را  24 آبان ماه 95 و سری دوم را دوم اسفند ماه همان سال برگزار کرد.

هجدهم اردیبهشت امسال، سومین بخش از همایش‌های طعم کارآفرینی برگزار خواهد شد که دارای سه پنل اصلی است.

پنل اول، کارآفرینان موفق،در ساعت 13:45، با حضور دکتر عماد قائمی، مؤسس سایت وب‌یاد و مهندس مجید کیانپور، مؤسس شرکت تجربه شاپرک آبی تشکیل خواهد شد. هدف اصلی از برگزاری این پنل، آشنایی شرکت‌کنندگان با چالش‌های اساسی کارآفرینان است و دو سخنران پنل نیز از تجربیات خود در مسیر موفقیت خواهند گفت.

پنل بعدی، تأمین مالی کسب‌وکارهای نوپا نام دارد که در آن شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران حوزه کسب‌وکارهای نوپا گرد هم می‌آیند. در این پنل که ساعت برگزاری آن 14:40 اعلام شده، سخنرانانی چون مهندس مهدی غلاملو، مدیر سرمایه‌گذاری خطرپذیر صندوق نوآوری و شکوفایی، مهندس محمود کریمی، مدیرعامل سابق شرکت سرمایه‌گذاری کارآفرینی سیمرغ آریا، فیروزه کرمانشاه، عضو گروه سرمايه‌گذاران نيك‌انديش كارايا و دکتر سیدمهدی سادات رسول، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری توسعه صادرات شریف حضور خواهند داشت.

به گزارش نوپانا، سخنرانان اين پنل از مکانیسم‌ها و برنامه‌های سازمان خود برای حمایت از استارت‌آپ‌ها خواهند گفت. همچنين اگر نوآور یا دانشجویی، ایده یا گروهی در اختیار دارد، این پنل به او کمک خواهد کرد راهش را برای توسعه استارت‌آپ خود پیدا کند.

پنل سوم کمی متفاوت است. شرکت‌کنندگان به صورت گروهی از طریق اسکایپ، ارتباط تصویری با دکتر کامران پی‌نبر، استادیار دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌ها در دانشگاه جورجیاتک خواهند داشت و از تجربیات او در زمینه جایگاه کارآفرینی در سیستم آموزشی این دانشگاه و نحوه حمایت از کارآفرینان استفاده خواهند کرد. پی‌نبر خود فارغ‌التحصیل دانشکده مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت است.

این پنل که درساعت ۱۵:۲۵ برگزار می‌شود، به شرکت‌کنندگان دید گسترده‌ای خواهد داد تا ورای مرزهای داخلی، با سیستم‌های حمایتی کشورهای مختلف نیز آشنایی پیدا کنند.

مصاحبه‌ای نیز با مدیران شرکت‌های استارت‌آپی ایوند و اسنپ انجام شده که ویدئوی آن بین پنل اول و دوم پخش خواهد شد.

پیش از این، در بخش‌های اول و دوم این همایش، افرادی چون محسن ملایری، مدیر شتاب‌دهنده آواتک، پدرام اسدی مدیرعامل چیلیوری، علیرضا صادقیان مدیرعامل نت‌برگ و از فارغ‌التحصیلان دانشگاه علم و صنعت، شهرام شاهکار مدیرعامل اسنپ و مهدی غضنفری، رئیس سابق سازمان توسعه تجارت ایران و رئیس دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت حضور داشته‌اند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در همایش به سایت همایش طعم کارآفرینی مراجعه کنند.

نوپانا، حامی رسانه‌ای این همایش است.

برچسب‌ها: ایرانکارآفرینرویداداستارت‌آپایده
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره قاسمی

قاسمی