نزدیکی هوارداران به اسطوره‌ها با استارت‌آپ
یادگاری مسی ۷.۳

نزدیکی هوارداران به اسطوره‌ها با استارت‌آپ

توسط محمد پویا | ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۸ | ۳ دقیقه

این روزها فضایی تازه برای علاقمندان به ورزش برای گرفتن یادگاری از اسطوره محبوبشان توسط استارتاپ‌ها ایجاد شده است.

برای یک طرفدار مشت‌زنی چه چیزی از دستکش‌های محمدعلی‌کلی ارزشمندتر است؟ یا برای یکی از طرفداران دو‌آتشه‌ی ویرات کوهلی (اسطوره‌ی هندی کریکت) دیدن یکی از لباس‌های او در کمد و تقلید استایلش چه لذتی دارد؟ یا جذابیت دادن این فرصت به طرفداران شوماخر برای گرفتن کاپشن مدل فراری. در کل کمک به آنها برای ارتباط با حرفه‌ای‌ها یا همان معتادان ورزش و گرفتن چیز کوچک و جالبی به یادگاری و آماده سازی فضایی خاص در چرخه زندگی طرفداران ورزش موضوعی است که استارتاپ‌ها آن را به عهده گرفته‌اند.

یونیورسال‌اسپورت‌بیز (Universal Sportsbiz) که زیرمجموعه‌ای از برند کولکتابیلیا (Collectabillia) است، برای هواداران ورزش پلت‌فرمی را ارائه کرده است که بتوانند از بیش از 120 چهره معروف یادگاری و اشیای منحصر به فردی خریداری کنند که در میان آنها نام‌هایی چون سچین تنولکر (اسطوره کریکت)، ویرات کوهلی و لیونل مسی به چشم می‌خورد. این پلت‌فرم اشیای منحصر به فردی مانند بات (چوبی که با آن ضربه می‌زنند) را در این برنامه به مزایده می‌گذارد. همچنین کلکسیون ویژه‌ای از یادگاری‌هایی که از فینال های بزرگ به‌جا مانده‌اند را برای کاربران ارائه می‌دهد.

برچسب‌ها: جهاناستارت‌آپفرهنگ و جامعهارتباطات
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا