فعالیت وی سی پرشیا با مدیرعامل جدید از سرگرفته می‌شود
۸

فعالیت وی سی پرشیا با مدیرعامل جدید از سرگرفته می‌شود

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۷:۰۹ | ۳ دقیقه

مدیرعامل جدید با مجوز شتابدهی آمد

به گزارش نوپانا: شرکت سرمایه گذاری پیشگامان کارآفرینی پرشیا یا همان وی سی پرشیا، مدتی بود که فعالیت خود را در اکوسیستم استارتاپی و فضای مجازی کاهش داده بود و در برخی موارد به طور کلی متوقف شده بود. این مسآله درحالیست که این وی سی در فضای مجازی و سوشال مدیا تا قبل از پاییز امسال بسیار فعال عمل می کرد. در ابتدا تصور میشد که به علت اوضاع اجتماعی و محدودسازی اینترنت این اتفاق افتاده اما با ادامه یافتن این توقف فعالیت، تصور بر این بود که وی سی پرشیا که یک وی سی خصوصی است به فعالیت خود پایان داده است.
روابط عمومی پرشیا اما طی خبری اعلام کرد که این توقف فعالیت به دلیل تغییر ساختار این وی سی بوده و وی سی پرشیا با تغییر مدیرعامل خود در اکوسیستم استارتاپی فعالیت خود را ادامه می دهد. علی بروجردی از زمستان امسال سمت مدیرعاملی را از سیدامیرحسین شبیری تحویل گرفته است.
این وی سی تا کنون شش سرمایه گذاری موفق داشته است و از استارتاپهای موفق آن میتوان به شگرفیست (حوزه گیم)، تاندوری (حوزه آموزش) و ژرفا (حوزه اینشورتک) نام برد.
گفته می شود این وی سی، علاوه بر تغییر مدیرعاملی اکنون مجوز شتابدهی نیز اخذ کرده است. به گفته بروجردی، مدیرعامل جدید پرشیا، اخذ این مجوز به این دلیل بود که بسیاری از تیم های استارتاپی که هنوز در مرحله شتابدهی مشکل داشتند به سراغ جذب سرمایه می رفتند و پرشیا با اخذ این مجوز قصد دارد زنجیره خدمات خود به استارتاپها را تکمیل کند و البته به کیفیت پرتفولیو خود نیز بیفزاید. این وی سی با منتورها و مشاورین خبره اکوسیستم استارتاپی همکاری داشته و زین پس نیز قرار است این همکاری را افزایش دهد.

برچسب‌ها: سرمایه گذاری خطرپذیروی سیوی سی پرشیا
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.