«سه کلیک» برند برتر در بخش ارائه خدمات مطلوب گردشگری الکترونیک شناخته شد
موفقیتی دیگر برای «سه کلیک» ۸

«سه کلیک» برند برتر در بخش ارائه خدمات مطلوب گردشگری الکترونیک شناخته شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۱/۷/۲۳ - ۱۳:۱۲ | ۱۱ دقیقه

مراسم آغازین هفتهی جهانگردی و گردشگری با حضور استاندار تهران، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران و نمایندگان برندها و واحدهای مختلف حوزهی گردشگری استان تهران، شامگاه شنبه 9مهرماه در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

روابط عمومی سه کلیک: در این مراسم ضمن بررسی وضعیت گردشگری کشور و ارائه راهکارهای موثر در این زمینه، از برندها، شرکتها و واحدهای صنفی برتر گردشگری استان تهران تقدیر به عمل آمد. یکی از بخشهای رقابتی مهم این مراسم، بخش ارائه خدمات الکترونیک در حوزهگردشگری بود که با وجود رقابت شرکت‌های مختلف و معتبر در این بخش، لوح تقدیر برند برتر در حوزه ارائه خدمات مطلوب گردشگری الکترونیک به «سه کلیک» اهدا شد و این شرکت توانست در این حوزه مهم رقبای خود را پشت سر بگذارد.

با توجه به اینکه ارائه خدمات الکترونیک حوزهای به روز و رو به توسعه است، عیار مهمی برای سنجش کارایی شرکتهای فعال است و دریافت لوح تقدیر این بخش، موفقیتی چشمگیر برای سه کلیک بعنوان برند پیشرو در این حوزه به شمار می رود.

«سه کلیک» پلتفرم فروش آنلاین شرکت «دلتابان» با حدود سی سال سابقه در صنعت گردشگری ایران است. در دورانی که فراگیری بیماری کرونا لطمه‌های فراوانی به کسب و کارهای مختلف وارد کرد، صنعت گردشگری آسیب بیشتری دید، اما شرکت دلتابان این فرصت را مغتنم شمرد و در سال 1398 و در اوج فراگیری بیماری کرونا با جذب برنامه نویسان حرفهای سایت هوشمند ارائه خدمات گردشگری به نام «سه کلیک» را راه اندازی نمود که خدمات کاملی شامل بلیط  هواپیما ، هتل، تور، پکیج و خدمات گردشگری را بصورت آنلاین ارائه می دهد.  

«سه کلیک» با مدیریت مناسب و همکاری تیمی توانمند و همدل متشکل از 250 پرسنل جوان و خلاق در کنار استفاده ازبهروزترین تکنولوژیهای دنیا در حوزه برنامه نویسی، در مدت کوتاهی توانست بعنوان یکی از معتبرترین سایت‌های ارائه آنلاین خدمات مسافرتی، به سرعت سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد و به جرات، میتوان نتیجه گرفت «سه کلیک» جامع‌ترین سایت گردشگری کشور، با ارائه خدمات گردشگری بصورت آنلاین است که تمامی نیازهای مسافران داخلی و خارجی را برای یک سفر با کیفیت پوشش میدهد.

برند دلتابان که در صنعت گردشگری کشور بعنوان لوکسترین آژانس هواپیمایی ایران شناخته شده و به مشتری مداری شهره است، در قالب سایت سه کلیک نیز زیرساختهای آنلاین مناسبی فراهم نموده که مسافرین به راحتی می توانند کلیه نیازهای سفر خود را بصورت آنلاین خریداری نمایند و در صورت درخواست کنسلی، برای استردادآنلاین اقدام کنند. علاوه بر آن پشتیبانی 24 ساعته  سایت سه کلیک با خوشرویی، صبوری و اطلاعات کامل برای راهنمایی و مشاوره در تمام مراحل سفر در خدمت مسافرین است.

از دیگر ویژگیهای سایت سه کلیک قیمت بسیار مناسب بلیط هواپیمای داخلی، بلیط هواپیمای خارجی ، رزرو هتلهایداخلی و رزرو هتلهای خارجی با همان کیفیتی است که دلتابان در طول سی سال ارائه نموده است. بدین معنا که لوکس‌ترین و با کیفیت‌ترین تورهای داخلی و خارجی بر بستر آنلاین در سایت سه کلیک ارائه شده است.

همچنین تورهای گروهی که برای تاریخهای مشخص برنامهریزی شده در قالب پکیجهای مسافرتی بصورت آنلاین برای مقاصدی نظیر مالدیو، بالی، تایلند، سریلانکا و ویتنام از محصولات با کیفیت «سه کلیک» به شمار می‌رود.

از طرف دیگر برای راحتی مسافران در استفاده از جاذبههای گردشگری ، این امکان در سایت سه کلیک فراهم شده است تا بتوانند خدمات گردشگری شهر مقصد را در سایت سه کلیک مشاهده و بصورت آنلاین خریداری نمایند.

سهکلیک با توجه به شعار «ایرانی، شایسته بهترین هاست» همچنان در حال تلاش و حرکت برای رسیدن به چشم‌اندازها و اهداف بزرگ در صنعت گردشگری است و بدون شک باید منتظر شنیدن خبرهای تازه از موفقیت های مداوم سهکلیک بود.

برچسب‌ها: سه کلیکجایزه
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.