تا آخر سال 1401 فروش خود را با این نرم افزار 3 برابر کنید
رپورتاژ آگهی، ۸

تا آخر سال ۱۴۰۱ فروش خود را با این نرم افزار ۳ برابر کنید

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۸:۵۳ | ۱۲ دقیقه

فروش‌تان با وجود شرایط اقتصادی کم شده؟ در فروش محصول یا خدمات تان مشکل دارید؟ مشتری ندارید و نمی دانید چطور مشتری پیدا کنید؟ آن طور که انتظار دارید، فروش اتفاق نیوفتاده؟ دوست دارید فروش‌تان را چند برابر کنید؟ دوست دارید تا آخر سال تحول اساسی در فروش‌تان ایجاد کنید؟ آیا می‌خواهید کارهایتان منظم انجام شود و خیالتان از بابت فروش راحت باشد؟ جواب این سوالها فقط یک چیز است: CRM یا نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری

نوپانا: امروزه CRM جزء ضروری کسب‌وکارها شده و آنقدر کارها را راحت کرده، که کسب و کارها بدون CRM نمی‌دانند باید چه کار کنند.

CRM ابزار مناسبی برای بالا بردن بازده و کارایی‌ تیم فروش بوده و خیلی راحت سرنخ‌ها را به مشتری تبدیل می‌کند و در نتیجه فروش‌تان را بالا می‌برد. CRM فرآیند فروش را مدیریت کرده و درصد فروش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد.  اگر از نرم‌افزار CRM مناسب استفاده کنید، در مدت کوتاهی، فروش‌تان را به طور چشمگیری بالا برده و سودتان را افزایش می‌دهید.

در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین نرم افزارهای CRM ایران را به شما معرفی کنیم : نرم افزار CRM دیدار

نرم‌افزار CRM دیدار نرم‌افزاری است که ثابت کرده برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، عالی عمل می‌کند. کسب‌وکارهایی که از این نرم‌افزار استفاده کرده‌اند، معتقدند که رشد کسب‌وکار‌شان چند برابر شده، وقت‌شان آزادتر شده و راحت می‌توانند به کارهای دیگرشان هم برسند، روابط‌شان با مشتریان خیلی بهتر شده و هیچ سرنخی را از دست نمی‌دهند، کارها مرتب و دقیق انجام می‌شود و همه‌ی کارکنان به اطلاعاتی که می‌خواهند به راحتی دسترسی دارند.

به کمک CRM دیدار سابقه‌ همه‌ی کارها را ثبت می‌کنید، اطلاعات کامل را به صورت متمرکز ذخیره می‌کنید و خیلی راحت مشتریان را پیگیری می‌کنید. به کمک این نرم افزار دسترسی آسانی به اطلاعات مفید دارید که موجب می‌شود استرس‌تان کم شود و کارایی‌تان افزایش یابد.

باید بگوییم نرم‌افزار CRM دیدار طوری طراحی شده که کمک کند فروش‌تان را بالا ببرید. اگر از CRM دیدار استفاده کنید، مطمئن باشید در مدت کوتاهی فروش‌تان را متحول می‌کنید، طوری که خودتان هم باور نمی‌کنید.

چرا نرم‌افزار CRM دیدار؟

  • بهبود خدمات مشتری
  • افزایش رضایت مشتری
  • حفظ بهتر مشتری
  • افزایش فروش
  • ذخیره اطلاعات مشتریان به صورت متمرکز
  • به اشتراک گذاری اطلاعات
  • افزایش سهم بازار برای محصول یا خدمات
  • تبدیل بهتر سرنخ‌ها به مشتری
  • کاهش هزینه‌ها
  • هماهنگی بین کارکنان
  • ردیابی مشتری در قیف فروش و کمک به او در هر مرحله از مسیر
  • بررسی راحت و سریع عملکرد تیم فروش و بهبود آن
  • پیش‌بینی آسان فروش آینده
  • یادگیری آسان
  • کار کردن راحت با نرم‌افزار
  • آموزش رایگان
  • تست رایگان
  • فارسی بودن
  • پشتیبانی قوی و سریع

تاثیر CRM دیدار بر رشد فروش و شرکت‌تان

داشتن نرم‌افزار CRM برای هر کسب ‌وکاری مثل نان شب واجب است، اما کار با CRMهای پیچیده، خیلی سخت است و موجب می‌شود کارمندان تمایلی به استفاده از آن نداشته باشند. اما کار کردن با نرم‌افزار CRM دیدار خیلی ساده است و هر کسی به راحتی و سریع، فقط با 10 دقیقه وقت گذاشتن، یاد می‌گیرد چطور با آن کار کند.

خیلی از کسب‌وکارها سخت در تلاشند تا مشتریان فعلی‌شان را حفظ کنند، چون می‌دانند هزینه‌ نگه داشتن مشتری‌ها خیلی کمتر از جذب مشتری جدید است. به کمک نرم‌افزار CRM دیدار، می‌توانید ارتباط خوبی با مشتری‌هایتان برقرار کنید و آنها را از دست ندهید؛ ضمن اینکه با شناسایی سرنخ‌های باکیفیت، راحت‌تر آنها را به مشتریان بالقوه و جدید تبدیل کرده و جذب می‌کنید.

به کمک CRM دیدار، تیم فروش درباره‌ی مشتریان و نیازها و مشکلات‌شان اطلاعات کافی به دست می‌آورد. این یعنی فروشنده‌ها وقت‌شان را صرف کسب اطلاعات درباره‌ی مشتری نمی‌کنند و در عوض روی کارهای مهمتر تمرکز می‌کنند و بهره‌وری‌شان را بالا می‌برند.  

چرا CRM دیدار فروش‌تان را متحول می‌کند؟

  • به کسب‌وکارتان نظم می‌دهد

نرم‌افزار CRM دیدار کل زندگی کسب و کارتان را راحت‌تر می‌کند. کمک می‌کند اطلاعات فروش مربوط به مشتری‌ها را طوری ذخیره کنید که هر وقت بخواهید به آسانی به آنها دسترسی داشته و به راحتی هر چیزی که بخواهید ردیابی کنید. حتی متوجه تمام فعالیت‌های آنلاین‌شان هم می‌شوید و هر بار که با آنها تماس می‌گیرید با تسلط کامل و اعتماد به نفس صحبت می‌کنید، چون اطلاعات کافی و دقیق دارید و می‌دانید باید چه کار کنید.

  • ردیابی مشتریان را راحت‌تر می‌کند

به کمک نرم‌افزار CRM دیدار به طور منظم و سازمان‌یافته، تمام مشتری‌ها را ردیابی کنید و در نتیجه خدمات بهتری به آنها ارائه دهید. همچنین این نرم‌افزار اجازه می‌دهد به آسانی متوجه شوید مشتری چه چیزی را ترجیح می‌دهد و به چه چیز‌هایی بیشتر توجه دارد. در نتیجه، متوجه نیازهایش می‌شوید و محصول یا خدمات‌تان را بهتر می‌فروشید.

  • CRM دیدار کمک می‌کند بیشتر پول دربیاورید

اطلاعاتی که CRM دیدار در اختیارتان قرار می‌دهد، کمک می کند که راحت‌تر و بهتر مشتریان را مدیریت کنید و فروش‌تان را افزایش دهید. مثلا در این نرم‌افزار می‌توانید تمام مخاطبان را ببینید و متوجه شوید که کدام موردها هیچ تماسی با شما نداشته‌اند. پس راحت آنها را حذف کنید و روی مشتری‌های با کیفیت‌ وقت بگذارید که برای کسب‌وکارتان سودآور باشند و با فروش بیشتر به آنها، پول بیشتری به دست آورید.

  • کمک می کند سرنخ‌های بیشتری تولید کنید

با CRM دیدار، مشتری‌ها را آنالیز کنید و ببینید به چه چیزی علاقه دارند. در نتیجه، بازاریابی هدفمندی خواهید داشت و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب می‌کنید.

  • به تیم فروش کمک می‌کند کارهای روزمره‌اش را بهتر مدیریت کند

نرم‌افزار CRM دیدار به تیم فروش کمک می‌کند تا موثرتر کار کنند. چون در وقت‌شان صرفه‌جویی می‌کند و لازم نیست وقت زیادی برای تماس‌های فروش بگذارند، بهتر مشتریان را مدیریت می‌کنند، و راحت‌تر پیگیری می‌کنند.

نرم‌افزار CRM دیدار درست مثل یک نقشه راه است که هر کدام از اعضای تیم فروش می‌داند که در هر مرحله باید چه کار کند، می‌بیند هر مشتری در کدام مرحله قرار دارد و باید چه اقدامی انجام دهد. خیلی از کارهای تکراری به صورت اتوماتیک انجام می‌شود و در وقت فروشنده صرفه‌جویی می‌شود. در عوض فروشنده روی کارهای مهمتر تمرکز می‌کند و بهره‌وری‌اش را افزایش داده و فروش را به طور چشمگیری بالا می‌برد.

  • کمک می‌کند ارزش مشتریان فعلی‌تان را افزایش دهید

خیلی‌ها فکر می کنند برای افزایش فروش‌شان باید روی مشتری‌های جدید تمرکز کنند، اما نرم‌افزار CRM دیدار به شما کمک می‌کند تا علاوه بر جذب مشتریان جدید، ارزش مشتری‌های فعلی‌تان را هم بالا ببرید. در واقع، CRM دیدار تاثیر زیادی بر افزایش رضایت مشتریان دارد و کاری می‌کند که مشتری‌ها خودشان برایتان تبلیغ کنند و مشتری‌های جدید بیاورند.

نرم‌افزار CRM دیدار نه تنها برای فروش، بلکه برای خیلی از بخش‌های دیگر کسب وکارتان هم مفید است. اما از آنجاییکه فروش، بخش ضروری هر کسب‌وکاری به شمار می‌رود، در اینجا فقط درباره‌ی فواید این نرم‌افزار برای فروش توضیح دادیم.

هدف اصلی هر کسب‌وکاری این است که سودش را بالا ببرد و درآمد بیشتری داشته باشد، و این مهم فقط از راه فروش بیشتر و هوشمندانه‌تر حاصل می‌شود. نرم افزار CRM دیدار کمک زیادی به تیم فروش می‌کند و به کارهایش نظم و سرعت می‌دهد.

شاید فکر کنید برای کار با این نرم‌افزار باید وقت زیادی بگذارید، اما همانطور که گفتیم فقط 10 دقیقه لازم است تا کار کردن با نرم‌افزار CRM دیدار را یاد بگیرید. حتی اگر بعدا هم مشکلی داشتید، پشتیبانی قوی تیم دیدار، بلافاصله کمک می‌کند تا مشکل‌تان حل شود. اگر باز هم شک دارید، می توانید 15 روز از آن به صورت رایگان استفاده کنید و اگر خوشتان آمد، آن را خریداری کنید.

پس این فرصت طلایی را از دست ندهید، با استفاده از CRM دیدار تا آخر سال 1401 فروش‌تان را 3 برابر کنید و رقبایتان را کنار بزنید.  

ازیتجا شروع کنید : didar.me

برچسب‌ها: پلتفرم دیدارامور مشتریانپشتیبانی مشتریانCRMCRM دیدار
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.