بهترین سیستم اعلام بار مجازی کدام است؟
رپورتاژ آگهی؛ ۸

بهترین سیستم اعلام بار مجازی کدام است؟

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۱:۳۶ | ۸ دقیقه

سیستم اعلام بار سیستم جدیدی است که دسترسی رانندگان به شرکت های حمل و نقل را آسان نموده است. این برنامه جاده ای تمام رانندگان را از سراسر کشور، به شرکت های حمل و نقل متصل می نمایند. آنها نیز بسته به نیاز خود، رانندگانی را که از خودروی مورد نظر برخوردار هستند انتخاب می کنند.

نوپانا: هوشمند بودن برنامه جاده ای اعلام بار منجر شده است تا رانندگان به راحتی حتی به بارنامه پلیس راهی نیز دسترسی داشته باشند. آنها می توانند به راحتی از طریق این سیستم بارنامه تهیه نمایند تا پلیس راه اقدام به متوقف کردن اتومبیل باربری آنها ننماید. پس استفاده از این سیستم مزایای بسیار زیادی را برای رانندگان به همراه داشته است.  

همچنین استفاده از سیستم اعلام بار به شرکت های حمل و نقل کمک نموده است که نوع ماشین مورد نظر خود را برای حمل بار انتخاب کنند. آنها می توانند بسته به نیاز خود، اقدام به انتخاب ماشین مورد نظر نموده و سپس راننده ای را برای حمل بار خود انتخاب کنند. پس دیگر هر راننده ای با هر ماشین باربری می تواند از طریق این سیستم به بار دسترسی داشته باشد. 

کاربرد استفاده از سیستم اعلام بار مجازی 

باربری مجازی به عنوان یک سیستم جدید و مدرن، امکانت عالی را در اختیار رانندگان قرار داده است. در زمانهای گذشته رانندگان برای یافتن کالا جهت حمل، با مشکلات زیادی مواجه می شدند. بسیاری از آنها مجبور بودند ماه های زیادی از سال را بیکار باشند. زیرا باری برای حمل پیدا نمی کردند. 

اما امروزه سیستم اعلام بار تمام شرکت های حمل و نقل و باربری را در کنار رانندگان به یک خانواده بزرگ تبدیل کرده است. هر راننده ای در هر کجای کشور که باشد، می تواند به راحتی بار مناسبی را انتخاب کرده و اقدام به حمل آن نماید. همچنین شرکت های باربری نیز دیگر درگیر مشکل عدم نبود ماشین برای حمل کالا نخواهند بود.

می توانند با ثبت درخواست راننده در این سیستم، در کوتاه ترین زمان ممکن ماشین مورد نظر خود را برای حمل کالا انتخاب کنند. سیستم مجازی اعلام بار جامعه ای جدید برای رانندگان ایجاد کرده است که در کنار هم با آرامش مشغول ارائه خدمات باشند. آنها همچنین می توانند به سرعت و بدون نیاز به مراجعه حضوری برای دریافت بارنامه پلیس راهی، از طریق همین سیستم بارنامه باری که قرار است حمل کنند را نیز دریافت نمایند. این مسئله نیز خود سرعت انتقال بار را برای رانندگان و شرکت های باربری افزایش داده است.  

سیستم اعلام بار

 توسط چه کسانی باید نصب شود؟

سیستم اعلام بار مجازی، هم باید توسط رانندگان و هم شرکت های حمل و نقل و باربری بر روی گوشی های هوشمند نصب شود. هر دوی این افراد می توانند اقدام به بازدید از هزاران بار اعلام شده در سیستم نمایند، یا آنکه هزاران بار در سیستم به ثبت برسانند. علاوه بر آن شرکت های حمل و نقل و باربری می توانند نوع ماشین رانندگان را نیز در این سیستم مشاهده کنند.

با این کار اگر نیاز به تریلی برای حمل بار دارند، اقدام به انتخاب آن خواهند نمود. یا اگر نیاز به وانت بار دارند، یا ماشین اتاق دار و … می توانند بسته به نیاز خود، یکی از این ماشین ها را انتخاب نمایند. حتی باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که با نصب این سیستم بر روی گوشی می توان تمام اطلاعات بار را نیز مورد بررسی قرار داد. 

راننده یک قهرمان است پس نباید برای حمل بار با مشکل مواجه شود. پس برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل و نگرانی، کافیست سیستم اعلام بار مجازی آسان بار را نصب کرده و مورد استفاده قرار دهد. این سیستم مجازی باربری را باید بهترین سیستم در کشور به شما آوریم.  

اپلیکیشن اعلام بار آنلاین

تهیه بارنامه پلیس راهی از طریق سیستم مجازی اعلام بار 

سیستم باربری مجازی در کنار تمام مزایای عالی که دارد، یک سیستم هوشمند پرکاربرد است. شاید برخی تصور کنند که از این سیستم تنها می توان برای مشاهده بارهای اعلام شده استفاده کرد. اما باید بیان کنیم که سیستم مجازی اعلام بار کاربردهای دیگری نیز دارد که رانندگان زیادی از آن استفاده می کنند. 

یکی از مهمترین این کاربردها، تهیه بارنامه است. می توان به راحتی و پس از ثبت درخواست حمل بار، به صورت اینترنتی بارنامه را نیز تهیه نمود. سپس با اطمینان تمام مسافت مبدا تا مقصد را برای حمل بار طی کرد. بارنامه در اصل سندی است که رانندگان باید به همراه داشته باشند تا اگر پلیس راه درخواست نمود، این سند را به آنها نشان دهند. 

البته باید بیان کنیم که داشتن بارنامه به معنای بیمه کردن بار نیست، بلکه تنها می توان از آن برای جلوگیری از توقیف اتومبیل حمل بار توسط پلیس راه استفاده کرد. از این رو لازم و ضروری است که رانندگان بارنامه تهیه نموده و به همراه داشته باشند؛ تا زمانی که بار را به مقصد تحویل داده و بازگردند. 

برچسب‌ها: باربری مجازیاپلیکیشن باربری مجازی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.