مراسم امضای توافق‌نامه سرمایه‌گذاری یکی از استارتاپ‌های کافه سرمایه کارن کراد
در رویداد اینوتکس ۲۰۲۲ برگزار شد؛ ۸

مراسم امضای توافق‌نامه سرمایه‌گذاری یکی از استارتاپ‌های کافه سرمایه کارن کراد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۸ | ۷ دقیقه

تفاهم نامه امضای قرارداد سرمایه‌گذاری، جهت سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ تجهیزات پزشکی هوبر در رویداد کافه سرمایه کارن کراد ویژه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ برگزار شد.

نوپانا: تجهیزات پزشکی هوبر، استارتاپ منتخب در رویداد استان‌آپ سمنان بود که فرایند پیگیری جذب سرمایه آن در رویداد کافه سرمایه پیگیری و منجر به امضای تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری شد. رویداد استان‌آپ سمنان، در تاریخ هشتم دی ماه ۱۴۰۰، به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری کارن کراد و پارک علم و فناوری استان سمنان و با هدف شناسایی طرح‌ها، صاحبان ایده و معرفی ظرفیت‌های استان به سرمایه‌گذاران فعال سراسر کشور برگزار گردید.

شرکت تجهیزات پزشکی هوبر، محصول خود را در حوزه توانبخشی بیماران دارای افتادگی پا معرفی کرد. این محصول هوشمند با شخصی‌سازی خروجی برای بیمار، حس کاربری مساعدتری را ارائه می‌کند. این دستگاه، با تحریک الکتریکی عملکردی به صورت پوشیدنی روی پا بسته می‌شود و الکترودهایی دارد که عصب پرونئال را تحریک می‌نماید و حرکت دورسیفلکشن را مهیا می‌سازد تا پنجه‌ها به ساق پا نزدیک شوند. این دستگاه توسط حس‌گرهای فشار کف پا و شتاب‌سنج، فازهای گام برداشتن را تشخیص داده و در زمان مناسب دستور تحریک عضلات را توسط یک سیستم کنترلی برای اصلاح راه رفتن صادر می‌کند. مشتریان کلیدی این محصول، مبتلایان به افتادگی پا، بیماران با استفاده روزانه و شخصی به صورت ارتز پوشیدنی زیر زانو و کلینیک‌های توان‌بخشی است.

طرف دوم این تفاهم‌نامه، شتابدهنده فاطر، یکی از شتابدهنده‌های دانش‌بنیان کشور است. این شتابدهنده با نام شرکت خودکفایی دانش و فناوری فاطر شریف، در حوزه شتابدهنده در زمینه‌های مختلف فنی و مهندسی از جمله پزشکی، خودرو، معدن، نفت و گاز، الکترونیک و برق قدرت و ... فعال است.

در این مراسم حسین عباسی، رئیس هیات مدیره شتابدهنده فاطر و مصطفی نظری و محمد خوبانی از شرکت تجهیزات پزشکی هوبر و همچنین سرکار خانم سولماز ترابی، مدیر توسعه کسب و کار تکنوتجارت و آقای امیررضا صادقی، مدیر عملیاتی گروه پیشگامان کارآفرینی کارن در میز امضای تفاهم‌نامه حضور یافتند. رئیس هیات مدیره شتابدهنده فاطر ضمن اشاره به فعالیت‌های این شتابدهنده، استارتاپ تجهیزات پزشکی هوبر را شصت و دومین تیم این شتابدهنده دانست. محمد خوبانی نیز ضمن تشکر بر ورود هر چه زودتر محصول به بازار برای استفاده بیماران تاکید کرد.

طبق این تفاهم که در طی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ در کافه سرمایه صورت گرفت، قرار است طی مدت یک ماه به امضا برسد.

 درباره رویداد کافه سرمایه کارن کراد

کافه سرمایه، رویداد تخصصی سرمایه‌گذاری و فرصتی ویژه برای استارتاپ‌ها جهت جذب سرمایه و مذاکره با سرمایه‌گذاران و شبکه‌سازی با فعالان این حوزه است.

استارتاپ‌ها در این رویداد با توجه به میزان سرمایه مورد نیاز و حوزه فعالیت و خدماتشان، به سرمایه‌گذاران مرتبط معرفی شده و جلسات مذاکره برای آن‌ها ترتیب داده خواهد شد.

این رویداد که با هدف تسهیل جذب سرمایه و ایجاد زمینه رشد براى تمامی استارتاپ‌ها تدارک دیده‌شده است، برای کسب‌وکارهای نوپا فرصتی ايجاد می‌نماید تا در مدت زمان مشخص بتوانند با نماینده هر شرکت سرمایه‌گذارى به صورت خصوصی جلسه داشته باشند. کارن کراد تا به امروز موفق شده ۱۲ دوره از رویداد کافه سرمایه را برگزار نماید.

 درباره رویداد استان آپ

رویداد استان‌آپ شامل دو رویداد دوشنبه استارت‌آپی و پیوند است. صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، در راستای ماموریت خود مبنی بر تامین مالی طرح‌های نوآورانه، سرمایه‌گذاری جسورانه در استارتآپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر را در قالب هم‌سرمایه‌گذاری آغاز کرده است؛ به همین منظور در نظر دارد برنامه جامع «استان‌آپ، ۳۱ قدم تا شکوفایی» را برگزار نماید. این رویداد تا به امروز در استان‌های کرمان، قزوین و سمنان برگزار شده است.

 درباره نمایشگاه اینوتکس

یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری INOTEX با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» از تاریخ ۲۰ الی ۲۳ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. طی ۱۰ دوره برگزاری این رویداد، اینوتکس اکنون به بستری برای عرضه نوآوری و فناوری، تبادل دانش فنی و تکنولوژی و نیز مشارکت میان شرکت‌ها یا سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی تبدیل شده است و در طول این مدت، مجموعا بیش از ۲۵۰۰ شرکت و استارتاپ ایرانی و خارجی به عنوان غرفه‌دار در این نمایشگاه حضور داشته و بیش از ۸۰.۰۰۰ نفر نیز از این نمایشگاه بازدید نموده‌اند.

برچسب‌ها: کارن کرادرویداد کافه سرمایهاینوتکس ۲۰۲۲
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.