فیلیمو با «نیسان آبی» به کمک زندانی‌های تصادفات جاده‌‌ای رفت
در راستای مسئولیت اجتماعی؛ ۸

فیلیمو با «نیسان آبی» به کمک زندانی‌های تصادفات جاده‌‌ای رفت

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۹ | ۳ دقیقه

در آستانه سال نو، «نیسان آبی» سریال نیسان آبی، با فروش ۶۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی، دست‌گیر زندانیان مالی (حوادث جاده‌ای) شد تا خنده را بر لبان خانواده‌ این افراد بنشاند.

نوپانا به گزارش روابط عمومی فیلیمو، خودروی سریال «نیسان آبی» با هدف ترویج کمک به زندانیان مالی (حوادث جاده‌ای) هفته گذشته، به مزایده گذاشته شد و در این مزایده، ۸۶ پیشنهاد برای خرید این خودرو ارائه شد که در نهایت این نیسان آبی خاطره انگیز و خاص، به قیمت ۶۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به نفع زندانیان تصادفات جاده‌ای به فروش رسید.

«نیسان آبی» با قیمت پایه ۲۰۰ میلیون تومان به مزایده گذاشته شده بود و در مجموع ۱۲۹ هزار و ۸۴۲ نفر از صفحه این مزایده در سایت «ایسام» بازدید کردند. مزایده «نیسان آبی» از ۸ صبح یازدهم اسفند آغاز و در ساعت ۲۰ هجدهم اسفند ماه به پایان رسید.

این برای اولین بار است که یکی از وسایل مورد استفاده در سریال‌های ایرانی به مزایده گذاشته می‌شود و هزینه آن صرف کارهای خیر و عام المنفعه می‌شود.

هزینه حاصل از این مزایده با همراهی ستاد دیه به زندانیان مالی (حوادث جاده‌ای) اختصاص پیدا خواهد کرد. در آستانه سال نو، چند تن از رانندگانی که به دلیل عدم تمکن مالی در پرداخت دیه ناشی از تصادف، راهی زندان شده بودند، در کنار خانواده‌های خود خواهند بود.

فیلیمو در راستای انجام مسئولیت اجتماعی و ترویج کمک به زندانیان مالی (حوادث جاده‌ای)، تصمیم به فروش نیسان آبی و انجام این مزایده گرفته بود.

برچسب‌ها: فیلیمونیسان آبیمسئولیت‌ اجتماعی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.