بازی مافیا فیلیمو وارد بازار شد
ورود به بازار برد گیم؛ ۸

بازی مافیا فیلیمو وارد بازار شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۱ | ۲ دقیقه

فیلیمو، «بازی مافیا» که برگرفته از مسابقه «شب‌های مافیا» است، را روانه بازار کرد.

نوپانا به گزارش روابط عمومی فیلیمو، «شب‌های مافیا» نام رئالتی شویی است که از فیلیمو به صورت اختصاصی پخش می‌شود و «بازی مافیا فیلیمو» نیز برگرفته از این بازی جذاب است.

این بازی توسط تیم خلاقیت فیلیمو طراحی شده است و علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند آن را از سایت «دیجی کالا» تهیه کنند. این بازی که اولین بردگیم تخصصی فیلیمو است با هولوگرام اختصاصی و تاییدیه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روانه بازار شده است.

بازی‌کنندگان در این بازی به دو دسته شهروند و مافیا تقسیم می‌شوند که یک گرداننده به عنوان کسی که از جزئیات بازی و نقش‌ها اطلاع دارد، بازی را اداره می‌کند.

این بازی خانوادگی و گروهی برای افراد بالای ۶ سال طراحی شده و سبک بازی آن‌هم درست مانند مافیایی است که از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود.

محتویات جعبه این بازی شامل « کارت شخصیت‌ها(۲۵عدد)، کارت گرداننده (۱۰عدد)، کارت شخصیت‌های مافیا فیلیمو (۴عدد)، کارت سفید (۱عدد)، کارت حرکت آخر (۶عدد)، کارت قرعه مرگ( ۲عدد)، دفترچه راهنما، چشم بند(۱۲ عدد) کیسه حمل کارت‌های بازی، دفترچه گرداننده، خودکار و ماژیک است.

علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند آن را از سایت «دیجی کالا» و سایت «فیلیمو» تهیه کنند.

برچسب‌ها: فیلیمومافیابازی مافیابرد گیم
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.