جیرینگ امکان کمک به موسسات خیریه را فراهم کرده است
در راستای مسئولیت اجتماعی؛ ۸

جیرینگ امکان کمک به موسسات خیریه را فراهم کرده است

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۳ | ۳ دقیقه

جیرینگ در راستای توجه به مسئولیت‌های اجتماعی خود و جایگاه احسان و نیکوکاری در کشور با سامانه #7* شرایط را برای کمک به حدود ۳۰ خیریه معتبر فراهم ساخته است.

نوپانا: به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت اول کیش (جیرینگ)، هر ساله در میانه اسفند ماه ایرانیان آستین‌های خود را برای دست‌گیری از مستضعفان و نیازمندان بالا می‌زنند و کمک‌های انسان‌دوستانه و خیریه خود را به ارگانها یا نهادهای عام المنفعه تقدیم می‌کنند. به همین مناسبت 14 اسفندماه در تقویم ما ایرانیان به عنوان روز احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است.

جیرینگ در راستای همراهی با مردم خیراندیش و نیکوسرشت ایران، از دیرباز با اختصاص کد مهربانی(#6*7*) بر روی شبکه همراه اول، تلاش کرده است تا در روز احسان و نیکوکاری در کنار خیرین عزیز باشد.

جیرینگ با ارائه کد اختصاصی(#6*7*) سعی در کمک به نهادها و خیریه‌های معتبر جهت حمایت از نیازمندان دارد. در حال حاضر حدود 30 خیریه و سازمان‌های عام‌المنفعه به کمک این سرکد، شرایط جمع‌آوری نذورات و کمک های نقدی هموطنان را دارند.

شماره‌گیری #6*7* فقط مختص روزهای خاص از سال نیست و هموطنان می توانند در هر زمان و مکان به راحتی کمک‌های نقدی خود را در هر لحظه از شبانه روز به خیریه مورد نظر خود اهدا کنند.

سازمان بهزیستی کشور، خیریه کهریزک، بنیاد احسان، ستاد دیه، جمعیت امام علی(ع) و بیش از 25 خیریه دیگر از جمله سازمان‌هایی هستند که کاربران می‌توانند با شماره‌گیری #6*7* کمک‌های نقدی خود را در اختیار آنها قرار دهند.

برچسب‌ها: جیرینگپرداخت اول کیشکیف پول آنلاین
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.