سومین هلثی پنل سلامت دیجیتال با موضوع نوآوری در تجهیزات پزشکی برگزار می‌شود
هلثیو برگزار می‌کند: ۸

سومین هلثی پنل سلامت دیجیتال با موضوع نوآوری در تجهیزات پزشکی برگزار می‌شود

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۴ | ۳ دقیقه

به گزارش روابط عمومی شتابدهنده و استارتاپ استودیو هلثیو سومین پنل سلامت دیجیتال در ۱۵ اسفند ماه و به صورت آنلاین با حضور جمعی از واردکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی کشور برگزار می‌شود.

نوپانا: هلثی‌پنل بخشی از برنامه های جانبی استارتاپ استودیو هلثیو به حساب می‌آید که از ابتدای سال 1400 توسط مجموعه راه اندازی شده است. ما در این برنامه سعی بر آن داریم که با پرداختن به موضوع چالش  های موجود در بخش های مختلف در سلامت دیجیتال یک گفتگو 4 نفره باافراد با تجربه و تاثیر گذار اکوسیستم سلامت و همچنین استارتاپی ایران در هر برنامه محتوایی قابل ارائه تولید کرده و آن را برای عموم در دسترس قرار دهیم.

مخاطبان این برنامه بیشتر افراد داخلی اکوسیستم آنلاین ایران و علاقه مندان به اکوسیستم و همچنین تمامی کسانی که میخواهندنقطه شروعی را برای ایده هایشان پیدا کنند.

استارتاپ استودیو هلثیو در دو پنل قبلی خود که با حضور رضا الفت نسب، ژوبین علاقه‌بند، آرش برهمند، شاهین طبری، مهدی خدادای، شهریار شرافتی، امین دولتی، رضا جمیلی برگزار شد به موضوعات چالش ها و فرصت های سرمایه گذاری در سلامت دیجیتال و همچنین مراقبت در منزل پرداخت که میتوانید از طریق صفحه آپارات این مجموعه این دو پنل را مشاهده نمایید.

سومین هلثی پنل با موضوع نوآوری در تجهیزات پزشکی با حضور تاثیرگذاران و بزرگان این حوزه در تاریخ 15 اسفند ماه ساعت 16 برگزار میشود.

مهمانان برنامه :

بهروز سبک دست ( مدیر‌عامل و عضو هیئت‌مدیره آریا ‌طب ‌فیروز)

محمود رضا مرآتی ( هم‌بنیانگذار و عضو هیئت مدیره پویندگان راه سلامت )

جلال جعفری (رئیس هیئت‌مدیره پرنیان‌گستر‌پرتو)

بهزاد سیفی (بنیانگذار و مدیر عامل استارتاپ استودیو هلثیو)

راهبری پنل : آرش برجی خانی

به دلیل شرایط کرونا در داخل کشور، این پنل به صورت آنلاین و از طریق آپارات لایو پخش خواهد شد. جهت ثبت نام و شرکت در این پنل به لینک زیر مراجعه نمایید.

شرکت در این پنل به صورت رایگان می‌باشد.

https://www.aparat.com/event/6124

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

برچسب‌ها: هلثیوهلثی تاکهلثی‌پنلاستارتاپ استودیو هلثیو
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.