مسعود حمیدزاده، مدیرعامل جدید پونیشا شد
برای دستیابی به فرصت‌های بیشتر در بازار؛ ۸

مسعود حمیدزاده، مدیرعامل جدید پونیشا شد

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۰:۰۴ | ۵ دقیقه

پس از سرمایه‌گذاری صندوق فیروزه روی استارتاپ پونیشا در سال گذشته، اکنون مسعود حمیدزاده مدیر سرمایه‌گذاری‌های جسورانه گروه مالی فیروزه نیز به‌عنوان مدیرعامل پونیشا انتخاب شد.

نوپانااطلاعیه رسمی شرکت پویندگان نیرو شایسته منطقه آزاد انزلی (سهامی خاص) راجع به آخرین تغییرات مدیریتی در استارتاپ پونیشا به شرح زیر است:

مفتخریم به اطلاع برسانیم پس از آخرین راند جذب سرمایه‌ پونیشا و حرکت این شرکت به سمت اهداف بلندپروازانه‌ی خود، و در پی شکل‌گیری هیئت مدیره‌ی جدید به ریاست بنیانگذار پونیشا آقای نیما نورمحمدی، در آخرین جلسه‌ی هیئت مدیره، آقای مسعود حمیدزاده به عنوان مدیرعامل جدید شرکت برگزیده شدند. این تصمیم که در راستای تقویت تیم مدیریتی شرکت اتخاذ شده است به منظور تداوم گسترش و تبلور ظرفیت‌های شرکت پویندگان نیرو شایسته منطقه آزاد انزلی است.

مدیرعامل جدید پونیشا در رابطه با برنامه و اهدافش درباره پونیشا می‌گوید: امروز ظرفیت بی‌نظیری در بازار خدمات نیرو کار متخصص بصورت پروژه‌ای وجود دارد؛ تغییر تعریف انجام کار در پسا کرونا، عادت‌های متفاوت نسل جدیدالورود به بازار کار یا همان نسل زی (Generation Z)، و گسترش فرهنگ فریلنسینگ در جهان از یک رو و شرایط ایده‌آل جمعیت شناسی و زیرساختی از سوی دیگر بازار بسیار مناسبی را برای پونیشا جهت رهبری و گسترش شکل داده است. او اضافه می‌کند: مهمترین برنامه‌ی ما در کنار گسترش دامنه‌ی فعالیت‌ شرکت، تقویت زیرساخت تکنولوژیک و بهبود کاربردپذیری آن جهت تسهیل رشد‌های آتی است.

به گفته‌ او پونیشا در حال حاضر به بیش از ۶۰۰ هزار کاربر خدمات ارائه می‌کند؛ این گستردگی باعث شده دامنه‌ وسیعی از پروژه‌ها، از استارت‌آپی و نوپا تا پروژه‌های صنعتی در پونیشا ثبت شوند و طیف گسترده‌ای از فریلنسرها، از کارآموزان که از طریق انجام پروژه پول توجیبی و هزینه‌‌های روزمره خود را به دست می‌آورند تا افراد متخصصی که از طریق پونیشا سالانه بیش از ۳۰۰ میلیون تومان درآمد دارند، در این پلتفرم فعالیت کنند. در همین راستا، یکی از اولویت‌های تیم تلاش جهت تسهیل و بهبود ارتباط هر پروژه با نوع فریلنسر مربوط به آن با استفاده از داده‌های تاریخی تجمیع شده در این پلتفرم و الگوریتم‌های تکنولوژیک است.

نیما نور محمدی، بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره پونیشا درباره این انتصاب می‌گوید: «در این دو سال که با مسعود آشنا شدم و شانس این را داشتم تا با هم کار کنیم، مطمئن هستم که او بهترین انتخاب برای این سمت است و برایش آرزو موفقیت دارم.»

رادمان ربیعی، معاون سرمایه‌گذاری‌های جسورانه گروه مالی فیروزه همچنین درباره این تصمیم هیئت مدیره‌ی شرکت می‌گوید: «انتخاب مسعود به عنوان مدیرعامل پونیشا در راستای تقویت تیم مدیریتی پونیشا و ارتقا سرویس دهی به همه‌ی کاربران و ایجاد ارزش افزوده برای همه‌ی ذی‌نفعان این مجموعه ا‌ست که مطمئنم در سال‌های آینده باعث رشد و توسعه این پلتفرم فریلنسینگ در ایران و گسترش کل فعالیت‌ها می‌شود.»

برچسب‌ها: گروه مالی فیروزهفریلنسینگ استارتاپمسعود حمیدزادهپونیشانیما نورمحمدی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.