ارز دیجیتال کیشو اینو
رپرتاژ آگهی؛ ۸

ارز دیجیتال کیشو اینو

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۱۸:۰۱ | ۱۲ دقیقه

از مباحثی که امروزه در مورد آن زیاد می‌شنویم مبحث درآمدزایی در فضای بازارهای مالی به خصوص بازار ارزهای دیجیتال می‌باشد.

نوپانااما دنیای کریپتوکارنسی یا همان ارزهای دیجیتال چطور وارد عرصه شده است؟ کسب درآمد در این فضا چگونه امکان‌پذیر می‌باشد؟ قیمت‌ها در فضای ارز دیجیتال چطور تعین می‌گردد؟ رمز ارزهای مختلفی مانند کیشو و شیبا که اسم آن‌ها را بسیار می‌شنویم چه تاریچه و اهدافی دارند؟ 

ارزهای دیجیتال چطور به وجود آمدند؟

به صورت کلی ارز دیجیتال پول‌های مجازی است که امروز جزو به روزترین تکنولوژی‌ها محسوب شده و از امن‎‌ترین فناوری بهره می‌برد.  اما این ارزها چگونه به وجود آمدند؟ در ادامه مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با تاریخچه پول و نحوه ایجاد ارزهای دیجیتال آشنا شوید.

تاریخچه پول

همانطور که می‌دانید اولین تبادلات بشر توسط مبادلات کالا به کالا صورت گرفت. پس از آن واحدهای نمادین مانند نمک را به عنوان واحدهایی با ارزش یکسان برای تبادلات به کار می‌بردند. در ادامه فلز کشف شد و ضرب سکه صورت گرفت. اولین پول‌ها پول‌های فلزی بودند. سپس کاغذ به میان آمد و پول‌های کاغذی با ارزش‌های متفاوت‌تری به وجود آمدند. برای راحتتر شدن نقل و انتقالات پول کاغذی سیستم بانکداری و پس از آن سیستم بانکداری الکترونیک پا به عرصه گذاشت. عابر بانک‌ها ساخته شدند و پول کاغذی تبدیل به پول الکترونیک شد. پولی که دیگر قابل لمس نبود و امروزه کمتر کسی را پیدا می‌کنید که از اپلیکیشن‌های موبایل خود برای نقل و انتقالات بهره نگیرد.

 پس از پول الکترونیک نوبت به پول‌های مجازی رسید که با تنوع بسیار زیاد و محدودیت‌های کمتر تا کنون از جمله به روزترین انواع پول است. ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین، ارز کیشو اینو و ... وارد عرصه شدند تا انسان‌ها راحت‌تر بتوانند تبادلات را انجام دهند.

کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال

وقتی تکنولوژی تازه وارد عرصه پولسازی می‌شود انواع متخلف کسب درآمد از آن‌ها معمولا ناشناخته است. فضای ارز دیجیتال هم مانند سایر تکنولوژی‌‌ها چندین راه برای درآمد زایی دارد که به صورت متخصر به شرح زیر هستند:

استفاده از دستگاه های ماینر

یکی از اولین راه‌های درآمد زایی در این فضا استفاده کردن از دستگاه‌های ماینر می‌باشد. در گذشته این نوع پولسازی بسیار به صرفه بود اما به مرور زمان به دلایلی صرفه اقتصادی کمتری پیدا کرده است. دستگاه‌های ماینر تحلیل‌هایی را انجام داده و مسئله‌هایی را حل می‌کنند که به ازای حل آن‌ها به عنوان پاداش ارز دیجیتال مربوط به همان ماینر را می‌گیرند. ارزهای دیجیتال مبتنی به دو نوع اثبات کار و اثبات سهام عرضه می‌شوند. ارزهای مبتنی بر اثبات کار، نیاز به دستگاه ماینر داشته و استخراج می‌گردند اما ارزهای مبتنی بر اثبات سهام اینطور نیست. دستگاه‌های ماینر برق بسیار زیادی مصرف کرده و گرمای شدیدی تولید می‌کنند، به طوری که نیازمند فن‌های بسیار قوی هستند. همچنین صدای خیلی بلند و آزاردهنده‌ای دارند و اگر هزینه نگهداری و استهلاک آن‌ها را نیز محاسبه کنیم در حال حاضر روش‌های به صرفه‌تری برای درآمدزایی در فضای ارز دیجیتال نیز هستند.

ترید ارزهای دیجیتال

روش بعدی که می‌توان از طریق ان به درآمد رسید، خرید و فروش یا ترید ارزهای دیجیتال است. در این روش باید تجربه و ریسک ‌پذیری بالایی داشته باشید. همینطور هزینه و زمان زیادی را باید به آموزش اختصاص بدهید و همیشه خود را به روز نگه دارید. اطلاعات بسیار زیادی در این روش لازم دارید و باید از اخبار فاندامنتال و تکنیکال بهره بگیرید. تا حدودی می‌توان گفت این روش بسیار پرتنش و پراسترس است و باید بسیار قدرت ریسک بالایی داشته باشید. از این روش می‌توان روی ارزهای دیجیتالی مانند ارز کیشو اینو نیز بهره‌گیری کرد.

نگهداری هولد ارز های دیجیتال

روش بعدی که کم ریسک‌تر است اما صبر زیادی را لازم دارد، نگهداری هولد ارزهای دیجیتال است. در بازار ارزهای دیجیتال حدود ۱۳۰۰۰ ارز در مارکت کپ لیست شدند که این تعداد روز به روز افزایش می‌یابند. برای اینکه بدانیم کدام ارز دیجیتال بهتر است تا در مدت دو سال یا بیشتر از آن نگهداری کنیم تا ارزش افزوده آن زیاد شده و سود کنیم، باید از اهداف و سفیدنامه آن ارز دیجیتال باخبر باشیم.

ارز دیجیتال کیشو اینو

کیشو اینو با شعار میم کوین کوچک با ارزوی بزرگ در فروردین سال ۱۴۰۰ شمسی و ۲۰۲۱ میلادی وارد عرصه رقابت شد. این ارز دیجیتال شباهت‌های بسیار زیادی با بی‌بی دوج دارد. نماد این دو ارز و محتوای ارائه شده آن‌ها بسیار به هم شبیه هستند. نماد و نام کیشو مانند ارز شیبا اینو و... از روی یک سگ برداشته شده است.

 این ارز دیجیتال بر بستر بلاکچین اتروم سوار بوده و اهدافی را در فضای مالی یعنی دیفا دارد. این رمز ارز در صرافی‌ غیرمتمرکز مانند یونی سواپ و ... موجود است و توسط توئیتری در ژاپن خودش را به جهان معرفی کرد.

این ارز دیجیتال نوپا یک میم کوین می‌باشد اما اینده موفقی را برای خود متصور بوده و همچنین در ابتدای ظهورش رشد بسیار زیادی را داشته است. به احتمال زیاد اگر نام دوج کوین را شنیده باشید در کنار آن نام کیشو اینو را نیز شنیدید زیرا این دو ارز به گونه‌ای رقیب یکدیگر محسوب می‌شوند.

مزایای کیشو اینو

نا گفته نماند که این ارز دیجیتال مزایایی نیز دارد. از مزایای آن می‌توان به سرعت بالا در معاملات اشاره کرد. همینطور از سایر مزایای ارزهای دیجیتال هزینه و کارمزد بسیار کمی است که در بازارهای سنتی چندین برابر آن باید پرداخت شود. از دیگر نکاتی که ارز کیشو اینو را خاص کرده است تمرکز بر پروژه دیفای می‌باشد.

این توکن حدود ۲ درصد از کارمزد هر معامله خود را به عنوان پاداش بین کاربران خود تقسیم می‌کند و این موضوع به محبوبیت کیشو افزوده است. تعداد ارزهای دیجیتالی که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند بسیار کم است و یکی دیگر از مزایای کیشو که باعث محبوبیت ان در بین کاربران ایرانی شده پشتیبانی کردن از زبان فارسی می‌باشد.

صرافی کیشو

کیشو اینو صرافی به نام کیشو سواپ دارد. این صرافی غیرمتمرکز بوده و ب عنوان یکی از پروژه‌های این رمز ارز محسوب می‌شود. در این صرافی کاربران امکان این را دارند که توکن‌هایی که بر بستر بلاکچین erc20 سوارند را با یکدیگر تعویض کنند. برای خرید این ارز شما باید کیف پول دیجیتال یا ولت اختصاصی خود را داشته باشید و از طریق آن به صرافی‌های غیر متمرکز مانند یونی سواپ دسترسی پیدا کرده و خرید و فروش کیشو اینو را انجام دهید. نگهداری و هولد این ارز و همچنین با ترید و خرید و فروش نیز می‌توان سود کسب کرد.

ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال یکی از تکنولوژی‌های درآمدزا برای تمام افراد در تمام دولت‌ها و ملت‌ها است. از زیبایی این فضا می‌توان به سرعت بسیار بالای تراکنش و تبادلات اشاره کرد. همچنین امنیت بالای فناوری بلاکجین و غیرمتمرکز بودن این فضا باعث شده محبوبیت زیادی پیدا کند. قیمت ‌گذاری در این بازار توسط افراد و عرضه و تقاضا صورت می‌گیرد و نوسانات قیمتی دست هیچ سازمان یا فرد خاصی نیست. ارز کیشو اینو نیز یکی از انواع رمزارز است که می‌توان روی سرمایه‌گذاری و کسب درآمد بر روی آن فکر کرد.

برچسب‌ها: ارز دیجیتال
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.