تورهای بازدید عمومی و صنفی از پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود
همزمان با هفته جهانی کارآفرینی؛ ۸

تورهای بازدید عمومی و صنفی از پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۰ | ۲ دقیقه

به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی و با هدف آشنایی ساکنین شهرستان پردیس با فضا و دستاوردهای پارک، تورهای بازدید عمومی و صنفی از پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

نوپانا: به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، بازدید عمومی برای عموم مردم و گروه‌های دانش‌آموزی تدارک دیده شده است. بازدید صنفی نیز برای اصناف، صنعتگران، کارکنان ادارات دولتی و گروه‌های دانشجویی است.

در بازدیدهای عمومی از فضاهای عمومی پارک بازدید خواهد شد. در بازدیدهای صنفی، علاوه بر فضاهای عمومی پارک از نمایشگاه دائمی محصولات پارک و شرکت‌های متناظر پارک که در حوزه مرتبط با صنف مربوطه فعالیت می‌کنند هم بازدید می شود.

این بازدیدها در روزهای چهارشنبه 26 آبان‌ماه الی چهارشنبه 3 آذرماه برگزار خواهد شد.

برای ثبت نام بازدید فردی از لینک https://evand.com/events/pardistour استفاده نمایید. همچنین لازم است برای بازدید صنفی، معرفی نامه، نام و سمت بازدیدکنندگان و روز پیشنهادی خود را به ۰۹۱۰۶۵۸۰۳۱۴ ارسال کنید.

برچسب‌ها: پارک فناوری پردیسهفته جهانی کارآفرینی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.