فراخوان محصولات فناورانه B2C برای حضور در پایگاه فروش محصولات پارک
در راستای توسعه برند تولیدات فناورانه منتشر شد؛ ۸

فراخوان محصولات فناورانه B۲C برای حضور در پایگاه فروش محصولات پارک

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۹ | ۲ دقیقه

به اطلاع شرکت‌های فناور کشور می‌رساند؛ پارک فناوری پردیس در حال راه‌اندازی پایگاه محصولات فناورانه B2C (محصولاتی که مشتریان نهایی آن‌ها، عموم مردم باشند) در تهران است.

نوپانا: پایگاه‌ فروش محصولات فناورانه پارک فناوری پردیس، فروشگاهی است در مرکز شهر تهران که محصولات تولیدی شرکت‌های فناور مستقر در مجموعه های فناوری، در فضایی فروشگاهی به نمایش در می‌آیند تا بیشتر از گذشته مورد پسند جامعه جهت بازدید و خرید قرار گرفته و ضمن توسعه بازار خویش، به توسعه برند تولیدات فناورانه ایرانی در سطح جامعه نیز کمک نمایند.

امکان برخورداری از فروش متمرکز فروشگاهی، برگزاری جلسات مذاکره فروش در اتاق جلسه پایگاه، دریافت ابزارهای تشویقی برای تقویت قدرت رقابتی محصولات همچون لیزینگ، گارانتی، بیمه و ... از دیگر امکانات و خدمات این پایگاه می باشد.
در این راستا شرکت‌های فناور که دارای محصولات فناورانه B2C می‌باشند، می‌توانند برای حضور محصولات خود در این پایگاه فروش، درخواست خود را از طریق لینک epoll.tinet.ir/832200 و یا اسکن کد روی پوستر بارگذاری نمایند.

شرایط محصولات:

* محصولات دارای هویت فناورانه و نوآورانه باشند
* محصولات B2C باشند و مشتريان نهايي بالقوه از عموم مردم داشته باشند
* محصولاتي كه توليد مشخصي جهت فروش داشته باشند.

متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس 02176250250 داخلی 2314 و 2315 تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها: پارک فناوری پردیسبازاریابی b2bفروش b2c
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.