سرمایه‌گذاری مشترک شرکت شناسا و صندوق مالی توسعه تکنولوژی ایران در استارت‌آپ ویترین‌نت
همکاری ۲ وی سی، ۸

سرمایه‌گذاری مشترک شرکت شناسا و صندوق مالی توسعه تکنولوژی ایران در استارت‌آپ ویترین‌نت

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۹ | ۳ دقیقه

خرید دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی همواره نیازمند تخصص لازم و صرف زمان به منظور خریدی درست و مناسب است.

نوپانا: امروزه خریداران تجهیزات صنعتی به دلیل عدم اطلاع از قیمت به‌روز تجهیزات، عدم وجود محتوای مناسب و کاربردی به منظور خرید مطمئن و کارآمد و عدم امکان مقایسه تجهیزات موجود در بازار و دریافت مشاوره تخصصی مناسب، همواره دچار سردرگمی و نگرانی در ارتباط با خرید درست و مطمئن هستند. از طرف دیگر تأمین‌کنندگان این تجهیزات به دلیل ضعف در بازاریابی، نداشتن تیم فروش قوی و عدم اطلاع و استفاده از امکاناتی نظیر CRM، توانایی تحلیل مشتریان خود را ندارند و میزان فروش و درآمدشان فاصله زیادی با توانایی‌هایشان دارد.

استارت‌آپ ویترین‌نت به عنوان مرجع اینترنتی خرید و فروش تجهیزات و دستگاه‌های صنعتی، به حل چالش‌های مذکور پرداخته و به صورت پلتفرم واسط بین تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات و دستگاه‌های صنعتی و مشتریان این تجهیزات شامل کسب‌وکارهای خانگی، اصناف و مغازه‌ها و کارگاه‌ها و تولیدی‌های متوسط عمل می‌کند. این استارتاپ با ایجاد امکان ارتباط بین تأمین‌کنندگان و تولیدکنندگان و خریداران به صورت آنلاین، ارائه محتوای تخصصی در حوزه محصولات B2B، ارائه جامع‌ترین اطلاعات از محصولات، ارائه مشاوره تخصصی به خریداران، بالا بردن ارزش و اعتبار برند فروشندگان و کاهش هزینه‌های بازاریابی برای تأمین‌کنندگان، برای مشتریان خود ارزش ایجاد می‌کند.

با توجه به رصد و ارزیابی‌های صورت گرفته، حضور تیم متخصص و توانمند ویترین‌نت، عملکرد مناسب این تیم تاکنون، خلق ارزش متمایز نسبت به رقبا و جایگاه مناسب این طرح در زنجیره ارزش شرکت شناسا در حوزه تجارت الکترونیک، طی مراسمی، قرارداد سرمایه‌گذاری مشترک شرکت شناسا و صندوق مالی توسعه تکنولوژی ایران بر روی استارت‌آپ ویترین‌نت در مهرماه 1400 منعقد شد.

برچسب‌ها: ویترین نتشناساصندوق مالی توسعه تکنولوژی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.