یک موسسه مهاجرتی معتبر چه نکاتی را باید به شما بگوید؟
رپورتاژ آگهی؛ ۸

یک موسسه مهاجرتی معتبر چه نکاتی را باید به شما بگوید؟

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۴:۱۱ | ۱۰ دقیقه

در دنیای امروز مهاجرت به سایر کشور ها یکی از راه های دنبال کردن رویاها و آرزو ها می باشد. با توجه به توسعه دیدگاه افراد در خصوص حرکت برای پیشرفت در غالب داشتن رفاه بیشتر و یا کسب انواع افتخارات، عده زیادی در پی فراهم کردن مقدمات مهاجرت هستند.

نوپانا: اما باید توجه داشت که موضوع مهاجرت یکی از امور بسیار تخصصی و ظریف است و اغلب افراد به تنهایی قادر به تکمیل پروسه آن نخواهند بود. از این رو بهره گرفتن از کمک متخصصین در موسسه مهاجرتی معتبر علاوه بر اینکه سبب حصول نتیجه می شود؛ می تواند تا حد زیادی هموار کننده مسیر رسیدن به رویا ها باشد. اما یک موسسه مهاجرتی معتبر را از کجا باید شناخت؟ شرکت مهاجرتی که بتواند فرد و خانواده او را در مسیر صحیح و اصولی مهاجرت قرار دهد چه ویژگی هایی دارد؟ و در نهایت بهترین موسسه مهاجرتی کدام است؟

این ها سوالاتی است که اغلب افراد در شرف مهاجرت با آن رو به رو خواهند شد و ما قصد داریم در این مطلب کوتاه به بررسی آن بپردازیم.

چه کسی بیشتر به پروسه مهاجرت اهمیت می دهد؟

علی رغم اینکه مهاجرت یک مسئله شخصی است اما نباید از این نکته غافل شد که یک مشاور دلسوز در قالب موسسه مهاجرتی می بایست به اندازه فرد مراجعه کننده به روند مهاجرت وی اهمیت بدهد؛ چرا که افراد بر حسب اعتماد منابع مالی، زمان و از همه مهم تر، سرنوشت زندگی آینده خود را در اختیار شرکت مهاجرتی قرار می دهند تا آن ها با استفاده از دانش و تجربه خود، بهترین مسیر را برای مهاجرت بی دغدغه فراهم نمایند.

سنگینی بار چنین مسئولیتی سبب شده است تا متخصصان در موسسه مهاجرتی به اندازه مراجعه کننده به فرایند مهاجرت وی اهمیت داده و بیشتر از خود او در پی کمک به تحقق خواسته هایش باشند. مشاوران یک شرکت مهاجرتی معتبر پیش از ارائه هر پیشنهادی، ابتدا خوب به خواسته های مراجعه کنندگان گوش می کنند. اهمیت به اعتماد و همچنین خواسته مراجعه کننده و راهنمایی او در کمال صداقت و دلسوزی از نخستین مواردی است که یک شرکت مهاجرتی معتبر را از سایرین متمایز می کند.

 اولویت و هدف نخست شرکت های مهاجرتی معتبر

افراد برای دست یابی به آینده بهتر و رسیدن به رویا ها و آرزو های خود قصد مهاجرت می کنند. اما یک موسسه مهاجرتی معتبر (بر خلاف شرکت های بدون تخصص و تجربه) با آگاهی از اینکه پروسه مهاجرت نخستین قدم برای ساختن آینده می باشد؛ اهمیت و تلاش خود را روی بهترین مسیر برای رسیدن به آینده مطلوب مراجعه کنندگان متمرکز می سازد و از دانش و تجربه کافی برای ارائه پیشنهاد های لازم برخوردار است.

تخصص، تجربه و آشنایی به زبان از ویژگی های  معتبر است

به جرات می توان گفت که برای کسب عنوان بهترین موسسه مهاجرتی، بهره مندی از مثلث فوق (تخصص، تجربه و زبان) امری اجتناب ناپذیر است. همان گونه که دوستی با افراد نادان سرنوشتی جز تباهی در پیش ندارد، مشاوره با شرکت مهاجرتی که فاقد این سه اصل اولیه می باشد نتیجه ای جز اتلاف هزینه، زمان و در نهایت شکست در مهاجرت یا تجربه یک روند نامطلوب نخواهد داشت.

«تخصص» یک موسسه مهاجرتی

به طور خلاصه عبارت «تخصص» را برای یک شرکت مهاجرتی معتبر می توان در موارد زیر تعریف نمود.

  • آگاهی و تسلط بر قوانین مهاجرتی کشور مبدا و مقصد
  • تسلط بر انواع روش های قانونی مهاجرت
  • آشنایی با اصول و شیوه زندگی در کشور مقصد
  • آگاهی نسبت به امکانات اولیه برای شروع مهاجرت
  • تسلط بر اجرای اصولی پروسه مهاجرت
  • و غیره

موارد بالا تنها برخی از اصلی ترین آیتم هایی است که برای تشخیص میزان تخصص یک موسسه مهاجرتی می توان آن ها را ملاک قرار داد.

«تجربه» یک موسسه مهاجرتی

موسسه مهاجرتی می بایست با مطالعه هر نوع پرونده مهاجرتی، بر حسب تجربه خود در موارد مشابه پیشین، از سرنوشت احتمالی کیس مراجعه کننده اطلاع داشته باشد. قطعا هرچه تجربه یک موسسه مهاجرتی غنی تر باشد، این موسسه در راهنمایی و جلب رضایت مراجعه کنندگان موفق تر خواهد بود. علاوه بر این مشاوران ارشد یک شرکت مهاجرتی می بایست تجربه زندگی، تحصیل، کار و غیره را (حتی به اختصار) در کشور مقصد داشته باشند تا بتوانند مراجعه کننده را با زوایای مختلف مهاجرت آشنا نمایند.

غالبا این تجربه طی سال ها فعالیت و یا به سرانجام رساندن انواع مختلف کیس های مهاجرتی حاصل می شود.

آشنایی به زبان، فرهنگ و سایر خصوصیات اجتماعی کشور مقصد

مراجعه کنندگان اغلب تصویری از آینده را برای خود دارند و به منظور تحقق این تصویر به موسسه مهاجرتی مراجعه می کنند. شرکت مهاجرتی می بایست با توجه به شناخت خود از زبان، فرهنگ و ویژگی های اجتماعی کشور مقصد، فرد مراجعه کننده را به درستی راهنمایی نماید.

عدم آشنایی به زبان کشور مقصد می تواند مشکلات اساسی را در زمان تکمیل پرونده و ارائه کیس به سازمان مهاجرتی مقصد ایجاد نماید و به سادگی منجر به شکست در پرونده مهاجرتی شود.

گستردگی خدمات از نشانه های یک موسسه مهاجرتی معتبر است

شیوه های مختلفی برای تکمیل پروسه مهاجرت وجود دارد. یک شرکت مهاجرتی معتبر با در نظر گرفتن شرایط مراجعه کننده و احتساب امکانات وی، قادر است مقدمات اصولی مهاجرت را برایش فراهم آورد. برخی از خدمات موسسه مهاجرتی در زیر آورده شده است، تسلط و مهارت شرکت مهاجرتی در موارد زیر نیز از عواملی است که می تواند بهترین موسسه مهاجرتی را نسبت به سایرین قابل تشخیص سازد.

  • اقامت و اخذ پاسپورت از طریق ویزای کاری
  • اقامت و اخذ پاسپورت از طریق ویزای تحصیلی
  • اقامت و اخذ پاسپورت از طریق ازدواج
  • اقامت و اخذ پاسپورت از طریق تولد فرزند
  • اقامت و اخذ پاسپورت از طریق سرمایه گذاری
  • اقامت و اخذ پاسپورت از طریق ثبت شرکت

سخن نهایی

یک موسسه مهاجرتی معتبر با اتکا به تخصص و تجربه خود، بستری را فراهم می کند تا کلیه منابع لازم برای تکمیل درخواست مهاجرت مراجعه کنندگان فراهم شود و با آگاهی، آنان را پیش از شروع مسیر مهاجرت راهنمایی می نماید. همچنین شرکت مهاجرتی معتبر با آگاه ساختن مخاطب خود از زیر و بم مسیر مهاجرت و آینده احتمالی پیش روی آنان، به مراجعین در اخذ بهترین تصمیم ها کمک می نماید.

بهترین موسسه مهاجرتی را می توان موسسه ای در نظر گرفت که علاوه بر تحقق شرایط بالا، کلیه این موارد را دلسوزانه و به سادگی در اختیار مراجعه کننده قرار می دهد و برای آینده و رویاهای مراجعه کنندگان ارزش قائل است.

برچسب‌ها: مهاجرتموسسه مهاجرتی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.