راه‌اندازی سرویس تبلیغاتی جدید توسط آپارات
نسل جدید ابزار پروموت، ۸

راه‌اندازی سرویس تبلیغاتی جدید توسط آپارات

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۹:۱۰ | ۳ دقیقه

آپارات سرویس تبلیغات جدید خود را برای سهولت در ایجاد و تنظیم تبلیغات ویدئویی، در اختیار کاربران قرار داد.

نوپانا به گزارش روابط عمومی آپارات، هدف از راه‎‌اندازی این سرویس، کمک بیشتر به کسب‌وکارها و افرادی است که می‌خواهند با بودجه‌ی دلخواه، تبلیغات ویدئویی انجام دهند و توسط مخاطبان هدف خود بیشتر دیده شوند.

سرویس تبلیغاتی جدید آپارات جایگزین سرویس افزایش بازدید (Boost) شده است. در سرویس تبلیغاتی پیشین آپارات یعنی سرویس افزایش بازدید که چندی پیش از دسترس کابران خارج شد؛ ویدیوی انتخابی کاربران در صفحات مرتبط با موضوع ویدئو، به مخاطبان احتمالی آنها نمایش داده می‌شد، اما در سرویس تبلیغات جدید، کاربران می‌توانند به دو روش، نمایش تبلیغ در حین پخش ویدئو و نمایش تبلیغ در قسمت پیشنهادات از این سرویس استفاده کنند.

در روش نمایش تبلیغ در حین پخش ویدئو کاربران می‌توانند تبلیغ خود را در ابتدا یا میانه پخش ویدئوها به مخاطبان نمایش دهند، این روش برای افزایش آگاهی از برند و هدایت کاربر به لینک یا وب سایت مورد نظر مناسب است. اما در روش دوم یعنی نمایش تبلیغ در قسمت پیشنهادات آپارات، ویدئوی تبلیغاتی به صورت هدفمند در قسمت پیشنهادات آپارات به مخاطبان نمایش داده می‌شود و مخاطبان با کلیک بر روی این تبلیغ، به صفحه ویدئوی کاربر در آپارات منتقل می‌شوند. این سرویس امکانات و قابلیت‌های بیشتری را نسبت به سرویس افزایش بازدید در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان به تاثیرگذاری بالای تبلیغات ویدئویی در قیاس با انواع دیگر تبلیغات، امکانات متعدد برای هدفمندسازی تبلیغ، یافتن سریع و آسان مخاطبان هدف و امکان ارائه قیمت پیشنهادی به ازای هر نمایش اشاره کرد.

برچسب‌ها: آپارات تبلیغاتاستارتاپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.