شروع فستیوال ورزش‌های الکترونیک ایران در شهریور امسال
شتابدهنده‌ی گذر برگزار می‌کند؛ ۸

شروع فستیوال ورزش‌های الکترونیک ایران در شهریور امسال

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۲۳:۵۳ | ۳ دقیقه

در تابستان امسال، جزیره زیبای کیش میزبان اولین فستیوال ورزش‌های الکترونیک ایران شده و علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای را برای تجربه یک رویداد هیجان‌انگیز گیمینگ فرا می‌خواند.

نوپانا: این رویداد توسط آکادمی ورزش‌های الکترونیک پردیتور و با همت و همکاری شتابدهنده‌ی گذر، موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، سازمان منطقه آزاد کیش و مرکز نوآوری کیش برگزار خواهد شد و بازیکنان ایرانی از سراسر کشور با ثبت‌نام در رشته‌ی موردنظر خود، در این رویداد شرکت می‌کنند و نفرات برتر این مسابقات به مرحله‌ی نهایی این مسابقات، یعنی جزیره کیش راه پیدا می‌کنند.

در این فستیوال ۳ رشته‌ی موبایلی (call of duty:mobile - clash royale - plato table soccer ) و ۲ رشته‌ی کنسول پی اس ۵ (fifa21 بانوان _ pes2021 - fifa21 ) حضور خواهند داشت که رشته‌ی های موبایلی آن در ۲ مرحله‌ی مقدماتی (آنلاین) و حضوری(جزیره کیش) و رشته‌های کنسول تنها در یک مرحله حضوری، با ۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان جوایز نقدی برگزار خواهند شد.

این رویداد در اواسط شهریور ماه امسال در جزیره‌ کیش برگزار می‌شود و این فرصت را برای علاقه‌مندان به بازی فراهم میکند تا هم در مسابقاتی هیجان انگیز حضور داشته باشند و برنده‌ی جوایز نفیس شوند و هم از نقاط زیبا و گوناگون جزیره کیش دیدن کنند و در برنامه‌های تفریحی مختلف شرکت کنند.

درحال حاضر ثبت‌نام این فستیوال آغاز شده و بازیکنان می‌توانند از طریق وبسایت WWW.PREDATORESA.COM ثبت‌نام کنند.

 

برچسب‌ها: شتابدهنده گذرفستیوال ورزش‌های الکترونیک ایرانکیش
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.