دورهمی «لذت خواندن»، جشن امضای کتاب‌های نشر برآیند برگزار شد
با حضور جمعی از فعالان حوز بازاریابی دیجیتال؛ ۸

دورهمی «لذت خواندن»، جشن امضای کتاب‌های نشر برآیند برگزار شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۱۹:۳۲ | ۴ دقیقه

در این مراسم، سه کتاب «آن‌ها می‌پرسند، شما پاسخ دهید»، «برنامۀ محتوایی یک‌ساعته» و «پانصد نکتۀ کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی» به خوانندگان و مخاطبان معرفی شدند.

نوپانادر این برنامه که سوم تیرماه در کافه گراف برگزار شد، جمعی از فعالان حوزۀ بازاریابی دیجیتال گرد هم آمدند و دربارۀ موضوعات مختلف کسب‌وکارشان به گفت‌وگو نشستند. مرتضی چرخ‌زرین، حامی غفاری و سروش صیادی مترجمان کتاب و عادل طالبی، مدیر انتشاراتف نیز با مخاطبانشان گفت‌وگو کردند و به پرسش‌های آن‌ها پاسخ دادند. 

رضا جمیلی، فعال حوزۀ رسانه و تولید محتوا، به نقش عادل طالبی، مدیر نشر برآیند، در فعالیت‌های استارت‌آپی اشاره کرد و پشتکار و سخت‌کوشی وی و همکارانش را عامل موفقیت آن‌ها در کارشان دانست. وی افزود: نشر برآیند جدیدترین کتاب‌ها در حوزۀ تخصصی خود را ترجمه و منتشر می‌کند و می‌کوشد این‌گونه مخاطبان کتاب‌ها با جدیدترین دانش و اطلاعاتی که در آن سوی مرزها منتشر می‌شود آشنا شوند.

جمیلی دربارۀ مترجمان کتاب‌ها گفت: بسیار خوب است که مترجمان کتاب‌ها متخصصان حوزۀ دیجیتال هستند و تجربۀ بسیاری در فضای کسب‌وکار آنلاین دارند.

حمیدرضا همتی، ریاست مرکز وب فارسی، کتاب‌های نشر برآیند را کاربردی معرفی کرد و گفت: یکی از اتفاقات خوبی که در حوزۀ فنّاوری می‌افتد کتاب‌هایی است که منتشر می‌شوند و برای افزایش دانش و آگاهی، به فعالان این حوزه کمک می‌کنند.

رضا قربانی، روزنامه‌نگار، تحلیلگر و مؤسس مجموعۀ «راه پرداخت» گفت: از کتاب‌های نشر برآیند، کتاب «خون نحس» را مطالعه کردم. نقطۀ قوت نشر برآیند انتخاب‌های متفاوت و به‌روز است. این انتشارات می‌کوشد بهترین کتاب‌ها در حوزۀ موردنظر خود را منتشر کند.

وی اضافه کرد: شناسایی نیاز و توان کسب‌وکارها یکی از مؤلفه‌های مهم کسب‌وکارهای دیجیتال یا آنلاین است.

حامی غفاری، مترجم کتاب «پانصد نکتۀ کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی»، اشاره کرد: این کتاب با ارائۀ راهکارهای کاملاً عملی، قدم‌به‌قدم با شما همراه می‌شود و با ارائۀ تکنیک‌های کاربردی به شما کمک می‌کند نکات را به کار بگیرید و کسب‌وکارتان را پیشرفت دهید.

سروش صیادی، مترجم کتاب «برنامۀ محتوایی یک‌ساعته»، نیز با مخاطبان کتابش گفت‌وگو کرد. در این گفت‌وگو مطرح شد که این کتاب با معرفی ابزارهای کاربردی برای تدوین برنامه‌های محتوایی کمک می‌کند تا آگاهانه‌تر برنامۀ محتوایی مناسبی برای کسب‌وکار خود را تدوین کنیم.

نشر برآیند ناشر کتاب‌های حوزۀ کسب‌وکارهای آنلاین و توسعۀ مهارت‌های فردی در کسب‌وکار است که تاکنون چندین کتاب از کتاب‌های مطرح جهان در این حوزه را ترجمه کرده و در اختیار مخاطبان فارسی‌زبان قرار داده است. کتاب‌های این نشر طئری انتخاب شده‌اند که بتوانند مخاطبان را با جدیدترین مطالب این حوزه آشنا کنند.

برچسب‌ها: بازاریابی دیجیتالکتاب بازاریابی دیجیتال
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.