مروری بر عملکرد ۳ ماهه هاب اصفهان
از شتابدهنده های هلدینگ سرمایه‌گذاری حرکت اول ۸

مروری بر عملکرد ۳ ماهه هاب اصفهان

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۲ | ۳ دقیقه

در اکوسیستمی که بسیاری از تمرکز امکانات و منابع در پایتخت وعدم توزیع مناسب آنها در سایر شهرها گله دارند، هاب اصفهان یکی از شتابدهنده های موفق در شهر اصفهان است که در سه ماه گذشته، از بهمن ۹۹ تا فروردین ۱۴۰۰، ۲۳ درخواست برای شرکت در دوره شتابدهی دریافت کرده است.

نوپانا: این شتابدهنده پس از رد کردن درخواست ۱۸ استارتاپ در غربالگری اولیه، با درخواست ۵ استارتاپ برای ورود به دوره پیش شتاب‌دهی و راستی آزمایی موافقت کرده است. آنطور که در این گزارش اعلام شده، دلیل رد شدن درخواست شرکت در دوره شتابدهی ۱۸ استارتاپ توسط هاب اصفهان ناقص بودن تیم، خوب نبودن و تکراری بودن ایده و مدل کسب و کار بوده است.

از ۵ استارتاپی که در این دوره زمانی برای شرکت در دوره پیش شتابدهی و راستی آزمایی هاب اصفهان پذیرفته‌ شده‌اند، استارتاپ‌های تراول گرام، وینوپر و ایرانگرد در حوزه گردشگری، استارتاپ گرین اج در حوزه اینترنت اشیا و استارتاپ هیرا در حوزه شهر هوشمند فعالیت می‌کنند.

هاب اصفهان در بازه زمانی بهمن ۹۹ تا فروردین ۱۴۰۰، همچنین با استارتاپ‌های جیم شو در حوزه سلامت دیجیتال و آرکا در حوزه هوش مصنوعی و مارکت پلیس اقدام به عقد قرارداد برای شتابدهی کرده است. افزون بر این دوره شتابدهی استارتاپ‌های فیترفیکس در حوزه محتوا و زیماتک در حوزه بازی سازی در این بازه زمانی به پایان رسیده است.

هاب اصفهان بطور متوسط بیش از ۳۰۰ میلیون تومان درهر یک ازاین کسب و کارها تزریق سرمایه نموده است. رقمی که بیش از ۵ برابر متوسط تزریق سرمایه در یک استارتاپ در سایر شتابدهنده ها است.

هاب اصفهان در پائیز ۱۳۹۶ با مشارکت همراه اول، شرکت کسب و کارهای نوپای حرکت اول، دانشگاه صنعتی اصفهان و شهرک علمی و تحقیقاتی و صندوق پژوهش و فناوری اصفهان در حوزههای شتابدهنده، فضای کار اشتراکی، باشگاه نوآوری، استارتاپ استودیو و .. فعالیت تاسیس شده است.

برچسب‌ها: استارتاپدوره شتابدهیهاب اصفهان
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.