ثبت نام بخش اینوجوان اینوتکس ۲۰۲۱ آغاز شد
فرصتی برای آموزش کسب و کار به نوجوانان ۸

ثبت نام بخش اینوجوان اینوتکس ۲۰۲۱ آغاز شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۹ | ۳ دقیقه

ثبت نام بخش اینوجوان نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ آغاز شد. نوجوانانِ ۱۲ الی ۱۸ سال با ثبت نام در این رویداد می توانند با مهارت های کسب و کارو مسائل مختلف آن آشنا شوند. مهلت ثبت نام در این رویداد تا ۲۲ اردیبهشت ماه می‌باشد.

نوپانا به نقل از روابط عمومی اینوتکس، یک نیاز اساسی برای اکوسیستم کسب و کار فناوری ایران، نیروی نوجوان و جوان تازه‌نفس است. نیرویی که با دانش و شناخت از فضای کسب و کار فناوری، وارد صحنه شود و نقش‌های کلیدی را بردارد. اما این نیرو احتیاج به کسب مهارت و دانش اولیه دارد.

امسال بخش اینوجوان نمایشگاه اینوتکس با محوریت رویداد «ایدآموز» شکل می‌گیرد. ایدآموز رویدادی دانش‌آموزی است که با محوریت کارآفرینی در محیط کسب و کار و بر مبنای استاندارد‌های بین المللی، همچنین الزامات و اقتضائات بومی ایران طراحی شده است تا دانش‌آموزان تجربه و نگرش وسیع‌تر و عمیق‌تری درباره‌ی کارآفرینی و اکوسیستم کسب و کار داشته باشند.

در این رویداد که با ظرفیت حداقل ۲۰ و حداکثر ۱۵۰ نفر برگزار می‌شود، نوجوانان شرکت کننده به صورت غیر مستقیم و با بازی کاری (گیم‌فیکیشن)، مفاهیم مدیریت و رهبری، کار گروهی، نوآوری و کارآفرینی را یاد می‌گیرند و استعدادهای خود را در این زمینه‌ محک می‌زنند.

همچنین نوجوانان یاد می‌گیرند که چگونه می‌توانند مشکلات یک استان را تشخیص دهند، آن‌ها را مدیریت کنند، برای آن راه‌حل بیابد و در رقابت با سایر گروه‌ها، صنایع، منابع و ثروت، استان مسئولیت داده شده را به صورت گروهی ارتقا ببخشد.

از جمله اهداف این رویداد جذاب، تشویق دانش آموزان، نوجوانان و جوانان به کسب مهارت و انجام فعالیت‌های کاآفرینانه است.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این رویداد می‌توانند تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه در سایت اینوتکس ثبت‌نام و در رویداد شرکت کنند.

لازم به ذکر است، دهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری، ۲۸ الی ۳۱ اردیبهشت ماه به صورت ترکیبی از بخش‌های حضوری و آنلاین در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. در راستای حفظ سلامت مخاطبان، این رویداد در فضایی باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

لینک ثبت‌نام: inotex.com/inojavan

برچسب‌ها: اینوتکس 2021inotex 2021اینو جوان
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.