فیاتک، عضو جدید پرتفو پرشیافاند
سرمایه گذاری جدید در پایان سال 99 ۸

فیاتک، عضو جدید پرتفو پرشیافاند

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۷ | ۳ دقیقه

صندوق سرمایه‌گذاری خطر پذیر پرشیا در ۳ ماهه آخر سال ۹۹ بر روی استارتاپ فیاتک سرمایه‌گذاری کرد.

نوپانا به گزارش روابط عمومی پرشیافاند، این صندوق در یک سال اول فعالیت خود بیش از 260 درخواست سرمایه‌گذاری داشته که بنابر استانداردهای تعریف شده حدود 240 استارتاپ رد شدند و 20 استارتاپ در حال بررسی موشکافانه هستند و این میان پرشیافاند بر روی 4 کسب‌و‌کار نوپا سرمایه‌گذاری موفق کرده است.

شگرفیست و اپتیت دو استارتاپ حوزه بازی و سلامت و سبگ زندگی در پائیز امسال توانستند از پرشیافاند سرمایه مورد نیاز خود را تامین کنند.

پرشیا در ادامه فعالیت خود و در زمستان سال ۹۹ بر روی استارتاپ فیاتک نیز سرمایه‌گذاری کرد که این استارتاپ از خروجی‌های موفق مرکز نوآوری نکسترا می‌باشد.

فیاتک با ارائه نرم افزار مدیریت یکپارچه مراکز داده به دنبال بومی‌سازی و رفع مشکلات مدیریتی و نظارتی دیتاسنتر‌ها است.

استارتاپ فیاتک در اردیبهشت سال 98 با حضور تیمی از جوانان متخصص شبکه و نرم افزار، برنامه نویسان حرفه ای، با هدف تسهیل فرآیند نگهداری و توسعه مراکزداده شکل گرفت.

این تیم از ابتدا بدنبال ایجاد و افزایش سینرژی با بازیگران حاضر در اکوسیستم کارآفرینی ایران بوده است، به همین منظور همکاری مشترک با شرکت علوم سبز، مرکز نوآوری نکسترا، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران آغاز نمود.

اصلی ترین حوزه فعالیت فیاتک، مراکزداده، زیرساخت شبکه و مدیریت فرآیند هوشمند سازی است. در همین راستا اولین محصول فیاتک، نرم افزار تخصصی جامع و هوشمند مدیریت مرکز داده، Fiatech DC می باشد.

برچسب‌ها: شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر پرشیاپرشیافاندفیاتکFiatech DC
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.