داوری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران ۲۸ و ۲۹ دی برگزار می‌شود
اتمام داوری مرحله اول؛ ۸

داوری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران ۲۸ و ۲۹ دی برگزار می‌شود

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۴:۴۸ | ۳ دقیقه

دومین مرحله داوری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران ۲۸ و ۲۹ دی ۱۳۹۹ با تشکیل آنلاین جلسه شواری داوری انجام می‌شود.

نوپانا: مرحله اول داوری جشنواره وب و موبایل ایران که از ۱ آذر ۹۹ آغاز شده در روز شنبه ۲۷ دی ماه ۱۳۹۹ به اتمام خواهد رسید و در روز های ۲۸ و ۲۹ دی ماه شورای داوری در جریان دومین مرحله داوری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از بین ۱۲ اثری که بیشترین رأی را در مرحله اول داوری کسب کرده‌اند ۵ اثر برتر را به عنوان کاندیدهای هر گروه انتخاب خواهد کرد.

همچنین در روز ۱ بهمن ۱۳۹۹ پس از معرفی ۵ اثری که توسط شورای داوری انتخاب می‌شوند، تمام داورانی که در مرحله اول داوری حضور داشتند می‌توانند در سومین مرحله داوری مشارکت کرده و از بین ۵ اثر معرفی شده یک اثر را انتخاب کنند تا در نهایت در تاریخ ۱ اسفند ۱۳۹۹ اسامی برندگان نهایی سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران اعلام شود.

گفتنی است با توجه به شرایط حاصل از شیوع ویروس کرونا تصمیم شورای سیاست‌گذاری جشنواره وب و موبایل ایران بر آن شد که مراسم اختتامیه و همچنین شورای داوری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به صورت آنلاین برگزار شود.

همچنین در روز ۱ بهمن ۵ اثر انتخاب شده معرفی خواهند شد و تمام داورانی که در مرحله اول حضور داشتند می‌توانند در بین ۵ اثر معرفی شده یکی را انتخاب کنند و در نهایت در جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ برندگان نهایی اعلام خواهند شد.

برچسب‌ها: جشنواره وب و موبایل ایرانiwmf99سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.