«فیلیمومدرسه» وارد بازار کمک آموزشی شد
پس از یک ماه فعالیت آزمایشی؛ ۸

«فیلیمومدرسه» وارد بازار کمک آموزشی شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۷:۴۰ | ۲ دقیقه

«فیلیمو مدرسه» با رویکرد «تحول‌ و کیفی‌سازی کمک آموزشی» از امروز یکشنبه ۱۶ آذر به طور رسمی آغاز به کار کرد.

نوپانابه گزارش روابط‌عمومی فیلیمو، وی‌اودی کمک آموزشی «فیلیمو مدرسه»، با رویکرد «تحول‌ و کیفی‌سازی کمک آموزشی» و با دو محور «لذت یادگیری» و «عدالت آموزشی» پس از طی دوره آزمایشی یک‌ماهه از تاریخ ۱۶ آذر وارد فاز اجرایی شد و در دسترش عموم قرار گرفت.

دروس در این کمک‌آموزشی توسط ۱۵۰ معلم زبده و با سرپرستی آموزشی دکتر علی عبدالعالی، بر پایه‌ اصولی‌ترین و مدرن‌ترین شیوه‌های آموزشی و با رویکرد سرگرمی آموزی تولید شده اند؛ تا دانش آموزان بتوانند در حین آموزش، لذت و یادگیری را همزمان تجربه کنند.

محتوای این کمک‌آموزشی در قالب برنامه‌های آموزشی و سرگرم‌کننده هم‌زمان با سرفصل‌های آموزش و پرورش به صورت هفتگی بر بستر پلتفرم «فیلیمو مدرسه» بارگذاری خواهد شد و این برنامه‌ها‌ ترکیبی از فرم ها و فرمت‌های مختلف برنامه سازی از جمله رئال، بازی، عروسک، موشن گرافیک است.

گفتنی است «فیلیمو مدرسه» یکی از محصولات صباایده است و خدمات آموزشی این مدرسه برای مناطق محروم مانند سیستان و بلوچستان، زاهدان و ... رایگان و برای مناطق نیمه‌محروم تخفیف‌های جدی بر اساس کد ملی اعمال کرده است. همچنین برای دیگر مناطق،کاربران با خرید اشتراک ماهانه امکان دسترسی به محتوا را خواهند داشت.

برچسب‌ها: فیلیموفیلیمومدرسهVODوی او دی آموزشی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.