اولین بوت‌کمپ تخصصی برنامه‌نویسی ‌برگزار می‌شود
با حمایت پارک فناوری پردیس ۸

اولین بوت‌کمپ تخصصی برنامه‌نویسی ‌برگزار می‌شود

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۹:۵۹ | ۳ دقیقه

«مکتب شریف» به‌عنوان کارگزار تخصصی منابع انسانی مستقر در پارک فناوری پردیس، اولین دوره بوت‌کمپ برنامه‌نویسی را با حمایت پارک برای شرکت‌های عضو برگزار می‌کند.

نوپانا به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مدرسه کاروندی تعاملی برنامه‌نویسیِ «مکتب شریف» به‌عنوان یکی از کارگزاران عضو این مجموعه در نظر دارد با هدف پرورش نیروی انسانی ماهر و توانمند در حوزه‌های برنامه‌نویسی، بوت‌کمپ‌های تخصصی و فشرده‌ برنامه‌نویسی را برای شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس برگزار کند.

جذب و استخدام نیروی انسانی توانمند به‌ویژه در حوزه‌های تخصصی برنامه‌نویسی، برای استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور از اهمیت بالایی برخوردار است. مکتب شریف با سابقه موفقیت در بازار آموزش برنامه‌نویسی در کشور و با چشم‌انداز تبدیل شدن به کارگزاری منابع انسانیِ شرکت‌های عضو پارک، فعالیت خود را در این مجموعه آغاز کرده است.

در همین راستا اولین دوره بوت‌کمپ آموزشی-تخصصی برنامه‌نویسی توسط این کارگزار با عنوان دوره تخصصی React Js از ابتدای دی‌ماه سال جاری، برای شرکت‌های عضو پارک برگزار می‌شود. همچنین مکتب شریف در نظر دارد تا با بررسی هدفمند و نیازسنجی از شرکت‌های عضو، بوت‌کمپ‌های تخصصی برنامه‌نویسی را در جهت رفع نیازمندی‌های نیروی انسانی، برگزار کند.

شرکت‌های عضو پارک برای اعلام نیازمندهای خود می‌توانند به آدرس http://maktabsharif.ir/companies-apply مراجعه کنند. علاقه‌مندان به شرکت در دوره تخصصی React Js نیز می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن دفتر مرکزی این کارگزار به شماره 66081836-021 و یا تلفن دفتر مستقر در پارک به شماره‌ 76250754-021 تماس حاصل نمایند.

همچنین امکان مراجعه به سایت این مجموعه به آدرس http://maktabsharif.ir و مکاتبه با آدرس info@MaktabSharif.ir، از دیگر راه‌های ارتباطی با مکتب شریف، برای کسب اطلاعات بیشتر است.

 

برچسب‌ها: پارک فناوری پردیسمکتب شریف
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.