بررسی سایت hik98.com مرکز خرید دوربین هایک ویژن
رپورتاژ آگهی؛ ۸

بررسی سایت hik۹۸.com مرکز خرید دوربین هایک ویژن

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۹:۴۰ | ۹ دقیقه

اگر تجربه خرید دوربین مداربسته را نداشته باشید و تمایل به تهیه دوربین مداربسته برای منزل یا محل کار خود را داشته باشید اولین کار شما احتمالا مرجعه به گوگل و جستجو در میان سایت های مختلف است. ممکن است در بین این وب سایت های متنوع، اطلاعات لازم را به دست بیاورید اما باز هم نیاز به دریافت مشاوره بیشتر و جامع تری داشته باشید.

نوپانا: در بین منابع و وب سایت های فعال در زمینه سیستم های نظارت تصویری، یافتن یک منبع مناسب و قابل اعتماد، کاری دشوار است. Hik98.com وب سایتی تخصصی در زمینه خرید دوربین مداربسته هایک ویژن است که با هدف اطلاع رسانی به کاربران راه اندازی شده است. با ما در این مطلب همراه باشید تا به بررسی سایت hik98.com مرکز خرید دوربین هایک ویژن بپردازیم.

چرا از هایک 98 دوربین بخرم؟

هایک 98 نمایندگی رسمی هایک ویژن

مجموعه هایک 98 کار خود را به عنوان نمایندگی فعال هایک ویژن در ایران آغاز نموده است. به عبارت دیگر، فعالیت هایک 98، واردات و عرضه دوربین هایک ویژن و ارائه جدیدترین تکنولوژی های این کمپانی بزرگ است. هایک 98 خدمات فروش خود را به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می نماید از این رو می توانید در سریع ترین زمان، پروسه ثبت سفارش خود را انجام دهید.

در هایک 98، مجموعه ای از کارشناسان فنی مجرب در خدمت شما خواهند بود تا راهکارهای مناسب جهت نصب دوربین مداربسته منازل و ساختمان های اداری و تجاری را در اختیار شما قرار دهند. همانطور که می دانید سبد محصولات هایک ویژن بسیار وسیع و متنوع است از این رو دریافت مشاوره پیش از خرید می تواند سبب بهبود تجربه خرید شما گردد. هدف ما در هایک 98 نمایندگی هایک ویژن جلب رضایت مشتریان است.

 

Hik98، بهترین تجربه خرید دوربین مداربسته

همانطور که می دانید امروزه وب سایت های مختلفی محصولات و تجهیزات نظارتی خود را از طریق وب سایت به فروش می رسانند. بنابراین خرید از یک وب سایت معتبر که اطلاعات دقیق محصولات را در اختیار شما قرار دهد، گزینه ای ایده آل خواهد بود. در این بخش شما را با مزایای خرید از سایت هایک 98 آشنا خواهیم کرد.

در ابتدا باید گفت اصالت کالای خریداری شده یکی از مهم ترین نکاتی است که همه افراد پیش از خرید به آن توجه می کنند. در HIK98 این اطمینان وجود دارد که شما کالای خریداری شده را با گواهی اصالت و سلامت کالا دریافت می نمایید. علاوه بر آن، سایت هایک 98 در مقایسه با سایر فروشگاه ها و وب سایت ها، از اعتبار بالاتری برخوردار است بنابراین سبب اطمینان خاطر مشتریان خواهد بود.

در هایک 98، کارشناس فنی پیش از ارائه مشاوره، اقدام به نیازسنجی مشتری می نماید و مطابق با ابعاد پروژه و بودجه، محصولات مرتبط و متعلقات دوربین مداربسته را معرفی می نماید.

از دیگر مزایای خرید از هایک 98 باید گفت تیم فنی و پشتیبانی مجموعه، در طول هفته آماده ارائه خدمات پشتیبانی و رفع مشکلات احتمالی پیش آمده برای مشتریان خواهند بود. از دیگر مزایایی که با خرید از هایک 98 در اختیار شما قرار می گیرد، گارانتی 24 ماهه و معتبر است.

Hik98 ارائه دهنده برترین و پرفروش ترین مدل های دوربین هایک ویژن

وب سایت HIK98 مجموعه ای کامل از دوربین های هایک ویژن را با اطلاعات دقیق در اختیار شما قرار می دهد.  پس از وارد شدن به سایت و انتخاب دوربین مداربسته از منوی محصولات، می توانید به صدها محصولی که بر روی سایت قرار دارد دسترسی داشته باشید. دوربین های مداربسته هایک ویژن، بر اساس رزولوشن دسته بندی شده اند تا به سرعت بتوانید به محصول مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. به علاوه شما به سادگی می توانید محصول مورد نظر خود را در سایت جستجو کرده و پیش از خرید، مشخصات فنی و دقیق محصول را مطالعه نمایید. چنانچه در هر مرحله نیاز به مشاوره داشته باشید می توانید با شماره 021-66463781 تماس بگیرید تا کارشناسان فنی ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

 

HIK98 و ارائه راهکارهای جدید هایک ویژن

نصب دوربین های مداربسته در محل های مختلف نیازمند رعایت استانداردهایی است که در نهایت منجر به کاهش هزینه های پروژه و بهبود کارایی دوربین های مداربسته و دستگاه ها می گردد. در سایت هایک 98 می توانید راهکارهای مختلفی را که برای فضاهای مشخص طراحی شده اند مطالعه نمایید. چنانچه قصد دارید برای مجتمع اداری-تجاری خود، دوربین مداربسته خریداری کنید توصیه می کنیم راهکار دوربین مداربسته برای مجتمع های اداری-تجار  را مطالعه نمایید. علاوه بر آن می توانید برای نصب دوربین مداربسته بانک، دوربین مداربسته برای مراکز آموزشی، دوربین مداربسته برای بیمارستان و ... نیز از راهکارهای مخصوص به خود استفاده نمایید. مطالب ارائه شده در این راهکارها برگرفته از وب سایت اصلی هایک ویژن می باشد بنابراین مرجع بسیار دقیق و کاملی را در اختیار خواهید داشت.

کلام آخر

HIK98 این افتخار را دارد که به عنوان نمایندگی فروش محصولات هایک ویژن در ایران فعالیت خود را آغاز نموده است. در این مجموعه می توانید محصولات مورد نظر خود از جمله دوربین مداربسته، دستگاه ان وی آر و دی وی آر و سایر متعلقات دوربین مداربسته را خریداری نمایید. هدف ما در هایک 98 ارائه محصولات با کیفیت بسیار بالا و بهترین قیمت موجود در بازار می باشد.

باور داریم با خدماتی که در هایک 98 به شما ارائه می کنیم، قادر هستیم بالاترین درصد جلب رضایت مشتری را در میان رقبا از آن خود کنیم. هایک 98 از طریق تلفن تماس و شبکه های اجتماعی خود پذیرای پیشنهادها و انتقادات همراهان خود خواهد بود.

برچسب‌ها: هایک ویژندوربین مداربسته
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.